snooker06
Üye
Samsung F 480i TouchWiz Hakkında
Öncelikle iyi günler. Yaklaşık 2 aydır Samsung F 480i TouchWiz model telefonu kullanıyorum. Şimdiye kadar şarjının beklediğimden biraz daha kısa sürede bitmesi dışında bir problem çekmedim. Attığım tüm jar uzantılı oyun ve programları da sorunsuz şekilde çalıştırıyor. Aslında gayet memnunum.
Öncelikle iyi günler. Yaklaşık 2 aydır Samsung F 480i TouchWiz model telefonu kullanıyorum. Şimdiye kadar şarjının beklediğimden biraz daha kısa sürede bitmesi dışında bir problem çekmedim. Attığım tüm jar uzantılı oyun ve programları da sorunsuz şekilde çalıştırıyor. Aslında gayet memnunum.
Ancak sorunuma gelecek olursak telefonuma tema yüklemek istiyorum ama başarılı olamadım. Bana bu telefona nasıl tema yükleneceğini açıklarsanız çok memnun olurum...
Şimdiden teşekkürler, saygılar...
aslında telefonuna göre yazılım olabilir. BERKAY arkadaşımızında dedği gibi o sana modlar

