samsung e740 bendede var ama ses güzel bence zaten bu ses yükseltme kodlarının hepsi 3-4 haftada telin bassını bozuo.direk patlıyanlarda var yapma sakın zaten müzik telefonu bu telefon müziğe göre kendisi ayarlıyo sesin yüksekliğini oynama derim zaten yok öle bi ayar