samsung-e250 en yeni ses ayarı ( yeni ))..||..

Sponsorlu Bağlantılar

aspıre

Üye
    Konu Sahibi
samsung-e250 en yeni ses ayarı ( yeni ))..||..
ESKİ AYARLARI KAYDETMEYİ UNUTMAYIN

öncelikle
Kod:
*#1234#
yapıyoruz

orada

Dev. Version
Kod:
E250JVGD2
yazıyorsa *#8999*8378# yapıyoruz.

eğer

Dev. Version
Kod:
E250JVGD1L
yazıyorsa *#0206*8378# yapıyoruz.

Sonra 2 Donanım testi -> 2 Ses Ayarları -> 13 IIS Normal2 ye gidiyoruz ...

Orada Rx vol. diye birşey var.Girinve aşağıdaki gibi değiştirin !

Kod:
Düzey 1 : 300
Düzey 2 : 358
Düzey 3 : 400
Düzey 4 : 465
Düzey 5 : 515
Düzey 6 : 572
Düzey 7 : 650
Düzey 8 : 770
Düzey 9 : 880
Düzey 10 : 1055
Level 11 :1170
Level 12 : 1350
Level 13 : 1600
Level 14 : 1970
Ses artıyor.Eğer az derseniz daha da çoğaltırız

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar telinizin sesi nasıl oldu bunu yaptıktan sonra ???
 
  • Beğen
Tepkiler: borussia


ilo53

ilo53

Üye
Benımkınde bole yazıyo dev versyon kod bu e250xafl2 be yapmam lazım
 
astsubay77

astsubay77

Üye
benimkinde de e250DJTHF2 yazıyo netçez kardeş:kop:
 

aspıre

Üye
    Konu Sahibi
2 koduda deneyin birisi olobilir...

--------------- Ekleme ---------------

E250JVGD1L

benimki bu...
 
xmanyak

xmanyak

Üye
bende j700jvha6 yazıyo *#0206*8378# olan kod çalışıyo
 

aspıre

Üye
    Konu Sahibi
evet kardeş bu dev. versiyon ne olursa olsun ikisinide deneyin belki birisi olur mecbur birisi olcak zaten siz hata yapmazsanız...
 
oflu250

oflu250

Üye
güzel ayarlar kardeş sağol
 

bayball

Üye
kardeş olmuyor yhaa 2side benimkinde dev.version:E250DJTHF2 yazıyor bi araştırsan be kardeş Allah için bee
 

askcil

Üye
kardeş kusura bakmada işe yaramaz o ya onun yerine 13 IIS Normal2 ye girin orda sadece kulak kazancını 15 yapın tamam
 

orgiii

Üye
kardeş saol emeğine sağlık
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
sağol
 

tuncutku

Üye
çoookkk güzell
 

yaralı aşık

Üye
cok saolun abi müziüimi yüksek sesle dinleyebiliyorum
 

hüsnüdemirci

Üye
benimkinde e20dxagı4 yazıyor ama yinede oldu sagol kardeş.

--------------- Ekleme ---------------

:oke:benimkinde e20dxagı4 yazıyor ama yinede oldu sagol kardeş.:oke:
 
a311_08

a311_08

Üye
Güzel ses ve en ufak bir cızırtı yok süper
 


Üst Alt