Samsung D900i Opera min Hatası [YARDIM LÜTFEN]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

haldun21

Üye
    Konu Sahibi
Samsung D900i Opera min Hatası [YARDIM LÜTFEN]
Arkadaşlar D900i Cep telefonu aldım önceden E250 kullanıyordum operamini programında herhangibir sorun hiç yaşamadım d900i ye yükledim operamini programını buraya kadar herşey yolunda yanlız program açıldımı herhangibir siteye bağlandığımda fare imleci sürekli hareket ediyor bu yüzden kullanamıyorum programı bu konuda yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler...:vur

--------------- Ekleme ---------------

Komediye Bakarmısınız Az önce Samsung yetkili servisini aradım bana sayın yetkili diyorki operamini programı yüklediyseniz cep telefonunuz garanti kapsamından çıkar lafa bakın :S
 


Amedly Fatih

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
anladım senın sorununu bendede var o ama sana yardımcı olabılırım sen bu sıdekını ındır hıcbır sorun cıkmaz ama waptan gırerek ındır
 

haldun21

Üye
    Konu Sahibi
vay allah razı olsun senden :) telefonu yeni almıştım kafam bozuldu yarıfiyatına satacaktım sen yetiştin imdadımıza :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Fatih[Sag0]HiphoP
Cevap
0
Görüntüleme
8K
Fatih[Sag0]HiphoP


Üst Alt