haldun21
Üye
Samsung D900i Opera min Hatası [YARDIM LÜTFEN]
--------------- Ekleme ---------------
Komediye Bakarmısınız Az önce Samsung yetkili servisini aradım bana sayın yetkili diyorki operamini programı yüklediyseniz cep telefonunuz garanti kapsamından çıkar lafa bakın :S
Arkadaşlar D900i Cep telefonu aldım önceden E250 kullanıyordum operamini programında herhangibir sorun hiç yaşamadım d900i ye yükledim operamini programını buraya kadar herşey yolunda yanlız program açıldımı herhangibir siteye bağlandığımda fare imleci sürekli hareket ediyor bu yüzden kullanamıyorum programı bu konuda yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler...
--------------- Ekleme ---------------
Komediye Bakarmısınız Az önce Samsung yetkili servisini aradım bana sayın yetkili diyorki operamini programı yüklediyseniz cep telefonunuz garanti kapsamından çıkar lafa bakın :S
telefonu yeni almıştım kafam bozuldu yarıfiyatına satacaktım sen yetiştin imdadımıza 