Nikopol
Üye
samsung d900i boya aşınması sorunu
öncelikle herkese selam ben samsung D900i yi alalı daha 1 ay falan oldu ama menu tuşunun düğmesinde hafif boya aşınması var böyle beyazlık çıktı düğmenin böyle aşağıya doğru inen çizgisinde nasıl olur ki böyle bişey telefonun pili zaten 2 konuşmada bitiyodu bide bu çıktı başıma ööff sizdede oldumu böyle bişey nasıl düzeltilir bu boya aşınması gibi duruyor ama garantiyede yollayamam dıl yüzey kaplamalarda meydana gelen herhangi bir hasar garanti kapsamı dışıdır çünkü gözüm gibi baktığım telefon gözümden düştü şimdi 
bilmem:






) kızaktada bi problem yok benim, ben bazı yorumlarda kızakta cok boşluk olduğunu falan okuyorum herkezde ama bilmem benimki sağlam gibi şimdilik, neyse bece sen yinede bi garanti yollarını denemeye çalış bi sonuç alırsın belki kolay gelsin...