samsung d900i boya aşınması sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Nikopol

Üye
    Konu Sahibi
samsung d900i boya aşınması sorunu
öncelikle herkese selam ben samsung D900i yi alalı daha 1 ay falan oldu ama menu tuşunun düğmesinde hafif boya aşınması var böyle beyazlık çıktı düğmenin böyle aşağıya doğru inen çizgisinde nasıl olur ki böyle bişey telefonun pili zaten 2 konuşmada bitiyodu bide bu çıktı başıma ööff sizdede oldumu böyle bişey nasıl düzeltilir bu boya aşınması gibi duruyor ama garantiyede yollayamam dıl yüzey kaplamalarda meydana gelen herhangi bir hasar garanti kapsamı dışıdır çünkü gözüm gibi baktığım telefon gözümden düştü şimdi :(:agla:bilmem::bann::vur:utan
 
  • Beğen
Tepkiler: ugurum45


awa

Üye
Dostum bende yaklasık 1 ay once aldım d900i, fakat bende senin anlatttığın gibi bi sorun olmadı şu ana kadar inşallahta olmaz çünkü bende büyük beklentilerle aldım bu telefonu ama sölediğin gibi şarj olayı cok kötü benimkisi normal kullanımda 1 gün civarı gidiyo, ama sölediğim gibi kasada, tuş takımında herhangi bi problem yok ki ben günde yaklaşık 50-100 arası sms yazan bi insanım (msj bedavada ondan :) ) kızaktada bi problem yok benim, ben bazı yorumlarda kızakta cok boşluk olduğunu falan okuyorum herkezde ama bilmem benimki sağlam gibi şimdilik, neyse bece sen yinede bi garanti yollarını denemeye çalış bi sonuç alırsın belki kolay gelsin...
 

Nikopol

Üye
    Konu Sahibi
ya anca sarı ısık altında falan belli oluyor şimdi yollasam teknosaya bana kıclarıyla gülerler kasası tamamen boyası gidene kadar mecbur kullanıcam ama bu telefon işimi görmedi yaa 15 günüde geçti artık bunu geri verip başka telefonda alamam en iyisi para kazanimde yine bu telefonu anneme veya abime falan veririm ben kendime nokia serisinden bişey alırım saol kardeşim
 
arafus

arafus

Üye
ben kazıdım hos gorundu:))
 


Üst Alt