Samsung Corby Sorunları Yaşıyorum...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alitarikk

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Corby Sorunları Yaşıyorum...
Arkadaşlar yaklaşık 2 ay oldu alalı fakat telefondaki programlar çok kısıtlı geldi.Bilgisayarımda bluetooth var fakat sürekli ''error'' veriyor.Oyunlar paralı.Sonra hafızası çok az geldi.Satın aldığım gün kutuyu açtım ki '' bağlantı kablosu yok '' .Ayrıca telefonun cam bölümündeki jelatini çıkardım ve dokunmatiklik olayı çok yavaşladı.İnternetten oyun bulamıyorum,tema bulamıyorum.Sizin de düşünceleriniz de böylemi yoksa sadece ''Corby'' 'yi beğenmeyen tek beğenmeyen ben miyim ??? Sınıfımda 4 kişide Corby var ve herkes geri iade etmek istiyor...Sizinde düşünceleriniz böylemi yoksa masraf yapmadan İphone özelliklerine yakın edebileceğimiz bir telefonmu ?



Not:Asla SAMSUNG markasını kötülemiyorum.Çok İyi bir marka, ama Corby modeli bana kısıtlı geldi.Lütfen yanlış anlaşılmasın..:bigstar:
 

webcan

Üye
Corby aslında iyi telefon.Sizin aldığınız cihaz da sorun var sadece.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt