HHAYALETT
Üye
Samsung Corby-S3650 Mesaj Sorunu
Arkadaşlar mesaj yollarken bi sorunum yok . Yalnız bana gelen mesajlarda ( ğ , ç , ı ) gibi harfler gelmiyor boşluk olarak gözüküyor . Mesela " çabuk " kelimesi bana mesaj olarak geldiğinde " abuk " olarak geliyor . Çözümünü bilen birisi varsa yardım edebilir mi şimdiden teşekkürler .
- - - Eklendi - - -
Yardımcı olucak kimse yokmu
- - - Eklendi - - -
Yardımcı olucak kimse yokmu

