Samsung Corby 2 konusunda ufak bir soru?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
JOURNALIST

JOURNALIST

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Corby 2 konusunda ufak bir soru?
Merhaba arkadaşlar öncelikle iyi forumlar.

Wireless ile bağlantı yaptığım zaman telefonu ilk aldığımda menümde olan facebook ve twitter'a girebiliyorum.
Ancak paket veri kullandığım zaman giremiyorum? Sorunu nasıl çözebilirim?
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Facebook ve Twitter bağlantılarını kullandığın operatöre bağlıyacaksın.Örneğin(Turkcell WAP)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt