Kardeşim ben sana şöyle söyleyim.telefonda windows,mac,symbian s60,s90 vs gibi yazılım olmadığı için virüs bulaşma veya bulaşsada bu işletim sistemine uyum sağlayıp zarar verme olasılığı çok düşük.internetten,programlardan bulaşan virüsler genelde windows veya symbian ağarlıklı virüslerdir.Sen rahatlıkla kullan virüs bulaşma ihtimali %5'den daha düşüktür için rahat olsun %5'i de şunun için söylüyorum; biliyorsunuz benim sitem hecklenmez bana kimse bişey yapamaz hiç açık yok diye kimse konuşamaz çünkü her programın veya sistemin diyelim bir açığı vardır.Ben kısaca İçin rahat olsun diyorum...