ArkadaşLar 1 sorum oLacak benim.
yurt dışından telefon getirdim samsung 5230 star kayıt ettirdim fakat sim akrtı takınca şifreyi giriyorum ardından şebeke kilidi diyor. şebeke kilidi ne oLabilir ?
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar yanLışLıkla bişiler girdim vee sim'e uLaşıLamıyor Lütfen hizmet sağLayıcısıyLa iletişim kurun diyor. :S anLamadım bi yardımcı oLurmusunuz ?
--------------- Ekleme ---------------
Ve ayrıca telefon kayıt altına alınırken içinde almanyadan gelen telefonun yanında verilen yabancı bir sim kart var. onu görüyor hatta atamada yapabiliyorum o sim karttan fakat bizim vodafone avea takınca sim'e erişilemiyor uyarısı alıyorum.
yardımcı olabilirseniz sevinirim.Teşekkürler.