Samsung 250 java sorunu nolur yardım ediiinn!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Samsung 250 java sorunu nolur yardım ediiinn!!!
BEN YAKLAŞIK1 HAFTA ÖNCE TELEFONA CEPTEMSN KURDUM VER 1 HAFTA BOYUNCA SORUNSUZ GİRDİM.BUGÜN GENE GİRERKEN.BAĞLANTI HATASI YAZIO.SORUN GALBA TCP HATASINDAN OLUYOMUŞ AMA NASIL DÜZELTECEĞİMİ BİLMİYORUM NOLUR YARDIM EDİN YENİ 100MB LIK PAKET ALDIM YAPAMASSAM BOŞA GİDECEK KONTÖR.
 
wap.kankamsn.com burradaki msnyi dene daha kkolay ve pratik süper bişi fazlada kntr yemio
 

oflu250

Üye
arkadaş o paketi msn için kullanmayın ZATEN MSN CEPTEN fazla kontur yemiyoki yazık konturlara sen o paketi başka oyun ve program indirmek için kullan derim ben sana bide arkadaşa katılıyorum galiba en iyisi wap.kankamsn.com gir yükle sorunsuz kullan ceptemsn bendede vardı bazan bağlantı hatası veriyodu sakın şaşırmayın en iyisi kanka çok basit yükleniyo kolay gelsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...