Samsun55"(sefa) için...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Samsun55"(sefa) için...
K ardeşimsin benim sefa
A bim diye seversin beni
R ekabet tatlı birşey olsada
D emeli insan içten sevdiğini
E l uzatanlar hep yanında
Ş air olmak getirir aşka

S adece özlere kardeş denilmez
E ller kolay kolay kardeşim demez
F orumda yalnız bırakmazsın
A bim deyip beni sorarsın sayarsın
 
Tepkiler: .eRCaN., Revengeful ve Samsun55''

.eRCaN.

Üye
Güzel olmuş yüreğine sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...