Yo bende herhangi bir takılma olmuyor

evet led ler geç yanıyoduKilit ekranında sorun olduğunu duymuştum.bu güncelleme bu sebeple gelmiş olmalı
arkadaşlar farklı konu açmak istemedim s4 ü alalı 4 gün oldu telefon şarjı felaket çok gidiyor. Normalde ilk aldığım bütün telefonları 8 saat şarjda tutmuştum bunu hiç bekletmedim 8saat. birde kapalıyken şarj ediyorum. sorun sizce ney bütün bildirimler kapalı.sizce telefonu akşam şarja takıp sabaha kadar bırakayım mı şarjda ?
arkadaşlar farklı konu açmak istemedim s4 ü alalı 4 gün oldu telefon şarjı felaket çok gidiyor. Normalde ilk aldığım bütün telefonları 8 saat şarjda tutmuştum bunu hiç bekletmedim 8saat. birde kapalıyken şarj ediyorum. sorun sizce ney bütün bildirimler kapalı.sizce telefonu akşam şarja takıp sabaha kadar bırakayım mı şarjda ?
kullanmadığım halde sorun yok da mesela 30 dakika nette takılsam %8-10 gidiyor. ilk android telefonum olduğu için fazla anlamıyorum bunların şarjından.Telefonun şarjı tam olduktan sonra daha şarj olmasına gerek yok. Telefonunun şarjı 1 gün yetiyorsa bir sorun yok. Ancak kullanmadığın halde 1 günden az dayanıyorsa servise gitmeni önerim.
Şarjının Fazla Dayanması İçin Sana Yapacağım Birkaç Öneri
- Öncelikle telefonun parlaklığını daima düşük tut.
- Hücresel Veri'yi kullanmadığın zamanlarda kapalı tut.
- Ekranda canlı duvar kağıdı varsa canlı duvar kağıdını kaldır.
kullanmadığım halde sorun yok da mesela 30 dakika nette takılsam %8-10 gidiyor. ilk android telefonum olduğu için fazla anlamıyorum bunların şarjından.
