Samsun galaxy s4 yeni güncelleme

Sponsorlu Bağlantılar

cardanadam

cardanadam

Üye
    Konu Sahibi
Samsun galaxy s4 yeni güncelleme
Ben güncelledim ama neyi güncelledi çözemedim performans güncellemesi mi acaba
 


fk555897

fk555897

Üye
Telefon zaten 4.2.2 değil mi? Ne güncellemesi bu?
 
cardanadam

cardanadam

Üye
    Konu Sahibi
Evet internette okuduğuma göre %10 performans arttırma güncellemesi geleceği yazıyor o güncelleme heralde
 
Febris

Febris

Üye
S4 ün takılma yaptigini soyleyenler vardi sanirim onun guncellemesi bu
 
cardanadam

cardanadam

Üye
    Konu Sahibi
Yo bende herhangi bir takılma olmuyor
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Kilit ekranında sorun olduğunu duymuştum.bu güncelleme bu sebeple gelmiş olmalı
 
enterneoll

enterneoll

Üye
yok hayır 25mb'lik bi güncelleme olup performans arttırma güncellemesi ama çok farketmessiniz bizim evdekinede geldi
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Böyle bir güncelleme s3e de gelmişti ve hiç performans artışı görememiştim :D
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
arkadaşlar farklı konu açmak istemedim s4 ü alalı 4 gün oldu telefon şarjı felaket çok gidiyor. Normalde ilk aldığım bütün telefonları 8 saat şarjda tutmuştum bunu hiç bekletmedim 8saat. birde kapalıyken şarj ediyorum. sorun sizce ney bütün bildirimler kapalı.sizce telefonu akşam şarja takıp sabaha kadar bırakayım mı şarjda ?
 
fk555897

fk555897

Üye
arkadaşlar farklı konu açmak istemedim s4 ü alalı 4 gün oldu telefon şarjı felaket çok gidiyor. Normalde ilk aldığım bütün telefonları 8 saat şarjda tutmuştum bunu hiç bekletmedim 8saat. birde kapalıyken şarj ediyorum. sorun sizce ney bütün bildirimler kapalı.sizce telefonu akşam şarja takıp sabaha kadar bırakayım mı şarjda ?

Telefonun şarjı tam olduktan sonra daha şarj olmasına gerek yok. Telefonunun şarjı 1 gün yetiyorsa bir sorun yok. Ancak kullanmadığın halde 1 günden az dayanıyorsa servise gitmeni önerim.

Şarjının Fazla Dayanması İçin Sana Yapacağım Birkaç Öneri

- Öncelikle telefonun parlaklığını daima düşük tut.
- Hücresel Veri'yi kullanmadığın zamanlarda kapalı tut.
- Ekranda canlı duvar kağıdı varsa canlı duvar kağıdını kaldır.
 
enterneoll

enterneoll

Üye
arkadaşlar farklı konu açmak istemedim s4 ü alalı 4 gün oldu telefon şarjı felaket çok gidiyor. Normalde ilk aldığım bütün telefonları 8 saat şarjda tutmuştum bunu hiç bekletmedim 8saat. birde kapalıyken şarj ediyorum. sorun sizce ney bütün bildirimler kapalı.sizce telefonu akşam şarja takıp sabaha kadar bırakayım mı şarjda ?

8 saat bekletmekle alakası yok ve s4 şarj süresiyle şu anda gözde bir telefon bence donanımsal bir sorun var
 
  • Beğen
Tepkiler: ultraslan_66
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
Telefonun şarjı tam olduktan sonra daha şarj olmasına gerek yok. Telefonunun şarjı 1 gün yetiyorsa bir sorun yok. Ancak kullanmadığın halde 1 günden az dayanıyorsa servise gitmeni önerim.

Şarjının Fazla Dayanması İçin Sana Yapacağım Birkaç Öneri

- Öncelikle telefonun parlaklığını daima düşük tut.
- Hücresel Veri'yi kullanmadığın zamanlarda kapalı tut.
- Ekranda canlı duvar kağıdı varsa canlı duvar kağıdını kaldır.
kullanmadığım halde sorun yok da mesela 30 dakika nette takılsam %8-10 gidiyor. ilk android telefonum olduğu için fazla anlamıyorum bunların şarjından.
 
fk555897

fk555897

Üye
kullanmadığım halde sorun yok da mesela 30 dakika nette takılsam %8-10 gidiyor. ilk android telefonum olduğu için fazla anlamıyorum bunların şarjından.

O kadar fazla gitmesi anormal en iyisi servise bildir. Büyük ihtimalle yazılımsal bir sorundur. O yüzden servise bildirirsen onlarda Samsung'a bildirir.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Ram Performans ve senkronizasyon düzenlemeleri var.Ayrıca şarj süresi gayet iyi 1.5 - 2 gün gidiyor

 


Üst Alt