ertan2002
Üye
Samsun Galaxy S I9000 Yavaşlama Problemi
Merhaba arkadaşlar,
telefonu 1.5 yıl önce almanyadan aldım, pasaport kaydını falan yaptırdı neyse telefon çok yavaş. Bazen çok geç algılıyor, kilitlenmeler oluyor. Kurduğum programları da kaldırdım ama yine de çok ağır. Bazen ekranlar arası geçişi bile çok yavaş yapıyor ve bazen uygulama cevap vermiyor diye geri dönüş veriyor.. Antivirus kurdum bi tane önceden, bir virus uyarısı falan da almadım.
Şimdi bu telefona ne yapmam gerekiyor. Ben yazılımla ilgilensem bile (hatta android yazılımı) bu olay hakkında çok bilgim yok. Yani sürüm yükseltme v.s. gibi şeyleri bilmiyorum. Denemek istedim bir kaç kere ama kies güncellemedi. uygn değildir gibi bir mesaj verdi. ben tekrar yurtdışına çıktığımda denedim yine olmadı.
android 2.2. vardı. şimdi bana kısa başlıklar altında neler yapmam gerektiğini söyler misiniz?
mesela android 3.0 ı yükle, yüklemek için de şu programı kullan, yedeklemek için de şu programı kullan ya da şunlara dikkat et gibi..
artık çok canımı sıkıyor telefonun bu denli yavaşladığı.. bilgisayar gibi değil ki kolayca kurulum yapayım. tecrübem yok bu konuda maalesef. teşhis de yapamıyorum o yüzden önerilerinizi bekliyorum.
teşekkürler
telefonu 1.5 yıl önce almanyadan aldım, pasaport kaydını falan yaptırdı neyse telefon çok yavaş. Bazen çok geç algılıyor, kilitlenmeler oluyor. Kurduğum programları da kaldırdım ama yine de çok ağır. Bazen ekranlar arası geçişi bile çok yavaş yapıyor ve bazen uygulama cevap vermiyor diye geri dönüş veriyor.. Antivirus kurdum bi tane önceden, bir virus uyarısı falan da almadım.
Şimdi bu telefona ne yapmam gerekiyor. Ben yazılımla ilgilensem bile (hatta android yazılımı) bu olay hakkında çok bilgim yok. Yani sürüm yükseltme v.s. gibi şeyleri bilmiyorum. Denemek istedim bir kaç kere ama kies güncellemedi. uygn değildir gibi bir mesaj verdi. ben tekrar yurtdışına çıktığımda denedim yine olmadı.
android 2.2. vardı. şimdi bana kısa başlıklar altında neler yapmam gerektiğini söyler misiniz?
mesela android 3.0 ı yükle, yüklemek için de şu programı kullan, yedeklemek için de şu programı kullan ya da şunlara dikkat et gibi..
artık çok canımı sıkıyor telefonun bu denli yavaşladığı.. bilgisayar gibi değil ki kolayca kurulum yapayım. tecrübem yok bu konuda maalesef. teşhis de yapamıyorum o yüzden önerilerinizi bekliyorum.
teşekkürler
