Samsgung Star Yeni Widgetler !---emrefener10

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Paranoya

Paranoya

Üye
    Konu Sahibi
Samsgung Star Yeni Widgetler !---emrefener10
Samsung star için yeni widgetler buldum ve sizin için paylaşıyorum :oke:

link :
Bunlarda resimler :





Bi teşekkürü çok görmeyin .
 
  • Beğen
Tepkiler: FLoydJr, cimbomcakal, must20 ve 4 diğerleri


CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
teşekkürler...
 
SAINT1

SAINT1

Üye
5233w'ye bunlarda olmaz olmaz kesin.
 
Paranoya

Paranoya

Üye
    Konu Sahibi
bence denemeden konuşma !
eğer gt-s5233w yi yeni firmware yükleyerek güncelleştirdiysen o zmn yüklenir .
 
SAINT1

SAINT1

Üye
en yenisi var zaten çakmaları bilmem.garantisi bitmeden çakma firmware yüklemem.
 
Paranoya

Paranoya

Üye
    Konu Sahibi
maxicepte veya başka sitelerde paylaşılan firmwarelerin hiç biri çakma değildir . Çakna firmware nasıl olsunki ?
Temalılar ise şöyle : Birileri samsungun yayınladığı firmwareyi editleyip tema filan ekleyebiliyorlar . Yani kimse kaldkıp kendi başına firmware yapamaz .
 
SAINT1

SAINT1

Üye
Yaa windows power pack yada xplus live çakma windows değilmi işte edit medit çakma işte.Samsung mu yapıyor iphone temalı firmware'yi.yüklüyo millet sonra o çalışmıyo bu kaykılmıyo orjinali nasıl buluruz diye soruşturuyorlar sonra.
 
Paranoya

Paranoya

Üye
    Konu Sahibi
niye qimoo paylaşmış işte s5233w mart 2010 firmware tema falan yok . Hem senin başka firmware yükledikten sonra eskiye döndürmek istemen saçma geldi bana . Zaten eski firmware adı üstüne eski sürüm eski , hız düşük , yeni firmwarede wi-fi bağlanma hızı bile yükseliyo .
 
SAINT1

SAINT1

Üye
Ben geri döndürmek istemiyorum yükleyenler öyle yazıyor.harıl harıl orjinal sürüm arıyorlar.Bendeki 5233WJVIG7
Widget ler yüklenmiyor birtek(more widget'de olanlar hariç).Yoksa gül gibi zaten benim canımı sıkan o.
 
pakitotiesto83

pakitotiesto83

Üye
mart 2010 5230w için..ben iki sürümüde kullandım 5233w-5230w ve 5233w 5233WJVIG7 hepsinden üstün.farklara gelince..şuanda mart 2010 5230w kullanıyorum ama en kısa sürede servisten orginali yükleticem.
1-dokunmatik 5233w da daha güzel çalışıyor.
2-oyun yükleme 5233w daha kolay tek dokunuşla.( 5230w yüklensinmi,sertifika yok fln 3 kez dokunmanız lazım)
3-türkçeleştirme daha güzel 5233w da..5230w da bazı kelimeler hatalı.( tamam-tmm,fotoğraf-fotoğrf)
4- garanti dışı kalabilir kimiside kalmaz diyor firmware yüklemek servise uğrayınca belli olcak..
5-5233w daha hızlı çalışıyor...menu geçişleri falan hızlı..
 
SAINT1

SAINT1

Üye
niye qimoo paylaşmış işte s5233w mart 2010 firmware tema falan yok . Hem senin başka firmware yükledikten sonra eskiye döndürmek istemen saçma geldi bana . Zaten eski firmware adı üstüne eski sürüm eski , hız düşük , yeni firmwarede wi-fi bağlanma hızı bile yükseliyo .
Şimdi bir üstteki yorumu cevap olarak okuyabilirsin.
 
Paranoya

Paranoya

Üye
    Konu Sahibi
okudum adamda anlaşılan memnunum diyor .
 
enex_enes

enex_enes

Üye
valla benim tel eskiden sizn 5233 dü okdrda hızlı değildi oyun yüklerken ha bikere basmışın ha 3 kere türkçe konusunda valla çokda dikkat çekmez anlarsın sonuçta
Ama tabi bunlar sonuçta eksi yönler küçükte olsa biraz pişmanım biraz değilim firmware attım için
 
SAINT1

SAINT1

Üye
mart 2010 5230w için..ben iki sürümüde kullandım 5233w-5230w ve 5233w 5233WJVIG7 hepsinden üstün.farklara gelince..şuanda mart 2010 5230w kullanıyorum ama en kısa sürede servisten orginali yükleticem.
1-dokunmatik 5233w da daha güzel çalışıyor.
2-oyun yükleme 5233w daha kolay tek dokunuşla.( 5230w yüklensinmi,sertifika yok fln 3 kez dokunmanız lazım)
3-türkçeleştirme daha güzel 5233w da..5230w da bazı kelimeler hatalı.( tamam-tmm,fotoğraf-fotoğrf)
4- garanti dışı kalabilir kimiside kalmaz diyor firmware yüklemek servise uğrayınca belli olcak..
5-5233w daha hızlı çalışıyor...menu geçişleri falan hızlı..
Bana öyle gelmedi ama neyse.(5233WJVIG7 orjinal sürüm)
enex_enes ben garantisi bitmeden yazılım atmayı düşünmüyorum yaa.çok düşündüm ama en iyisi bu heralde.en azından elimde şuan ki sürümün orjinali olmadan yapmam heralde.
 
pakitotiesto83

pakitotiesto83

Üye
yakında 5233 ve 5233w orginal sürümler elimde paylaşıcam..5233 şuan bende 5233w bekliyorum.
 
Paranoya

Paranoya

Üye
    Konu Sahibi
dostum bunu niye buraya yazoıyorsunki zaten sitede var s5233 için ama wi-fi modeli için yok sen açarsan sadece onu aç .
 

kralmelih2

Üye
Benim elimde şuan orginal s5233wjıvg7 firmware war isteyene paylaşabilirim :D
 
Paranoya

Paranoya

Üye
    Konu Sahibi
Benim elimde şuan orginal s5233wjıvg7 firmware war isteyene paylaşabilirim :D

dostum zaten bu wi-fi li modelde ilk alındığında içinde yüklü olan firmware , ama istersen kendine konu açıp koyabilirsin tabii ki , eğer tema falan yükleyipte geri dönüş yapmak isteyen olursa yükleyip orjinale dönüş yaparlar :oke:
 
FLoydJr

FLoydJr

Üye
Teşekkürler :D
 
Paranoya

Paranoya

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt