• Sitemizde mp3 ve benzeri müzik formatlarında sunulan içerikler, cep telefonlarında zil sesi olarak ayarlayabilmek için kırpılmış, kısa süreli müziklerden ve melodilerden oluşmaktadır. Herhangi bir içeriğin telif hakkı içerdiğini düşünüyorsanız veya hak sahibiyseniz; cep telefonunuza indirmeyin, indirdiyseniz en kısa zamanda içeriği silerek mesajı derhal rapor edin.

SaLLa..SaLLa..SaLLa..SaLLa..!!! Tribal's 2008

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

rbatu

Üye
    Konu Sahibi
SaLLa..SaLLa..SaLLa..SaLLa..!!! Tribal's 2008
SaLLa..SaLLa..SaLLa..SaLLa..!!! Tribal's 2008;










:oke::oke::oke::oke::oke::oke::oke::oke::oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: acemi_caylak


zaggum

Üye
bu ne yaaaaaaa olm sıf salla diyo buu başka bişiyokmu kafam şişti paylaşım için teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşım bu şarkı normalde 1:30 felan şarkıyı hep tekrarlıyor
 

rbatu

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım Ben Bilmyorum Yapan Ben Deilim Koyayım Dedim Niye Kızıyonkı :oke:
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Paylaşım için teşekkürler.
 
mihman

mihman

Üye
teşekkürler
 

hilcen

Üye
zuhahahahahaa :D

--------------- Ekleme ---------------

çhok fena :D
 
Favorite

Favorite

Üye
bu müziği pc ye salladım ok teşekkürler
 

rbatu

Üye
    Konu Sahibi
Saolun Arkadaşlar !
 
safakk34

safakk34

Üye
çok tşk yaa CF de dinliyordum hep bulamamıştım iyiki paylaşmışsın tşk ler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt