Salça İle ekmek Harikaymış

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Salça İle ekmek Harikaymış
geçen akşam karnım acıktı uyandım mutfagı biraz karıştırdım kayda değer bir şeyler bulamadım ekmek ve salça gözüme ilişti sessizce kapagını açtım salçanın ekmeği bandırdım salça kutusuna ve yedim acayip hoşuma gitti yeni trendim bu Muhtelif zamanlarda salça ile ekmek yemeyi düşünüyorum sağlıga bir zararı yoktur inş
 
Tepkiler: "ForeverAlone", SHS, Tuba ve 2 diğerleri
yok abi ekmeği yar içine sür ben öyle yapardım ama domates salçasından başka biber salçası falan yiyemiyorum ben
 
Tepkiler: tragedie

pelın_

hazır salça olmuycak köy salçası olcak ona
 
Tepkiler: tragedie

pelın_

afiyet olsun o halde olmuşta zaten
 

SHS

Üye
Offf ananem bi salça yapardı yemeye kıyamazdım (ama yerdim), kimseye de yedirmezdim, yok böle lezzet
 

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Mideye Gidince Zaten Köyden gelip Gelmediğinin Ne anlamı Kalıyorki
 
Tepkiler: Tuba ve pelın_
iyi de abi damak tadı denen bişey yok mu
 

pelın_

çürük elma yersin oda aynı yere gider ama nasıl gider bi düşünsene ayy öğğ
 
Salçayı daha denemedim ama ketçapla da güzel oluyor sonuçta ikisi de domates
 

MAFİA.

Üye
Mide'den yana sorun yoksa iyi de,varsa kötü.
Sabaha kadar dört döndürür.
Hazır salça'nın asit oranı fazla da,o yüzden.
 

Tuba

Üye
harika olur ne diyorsun yaaa birazda hakiki z.yağı gezdir offf derim kırmızı biber isot ve kekik ile de çeşnilendirebilirsin

----------Eklendi @ 01:25:24 ---------- Yazıldı @ 01:23:34 ----------

hiç bir zararı yokda emin ol
köy salçasına gelince hazır salçaların ev tipi olanları var onlar aynı ev yapımı salça gibi marka vermeyim aynı firmanın acı biber tatlı biber salçalarıda var
 
Size bir tarif vereyim şimdi bir baş sarımsagı diş diş soyoruz. Soydumuz sarımsakları halka halka kesip önceden tavada ısıtılım yagın içine atıyoruz
kısık ateşte sarımsakları kavurduktan sonra biber salcası dometeste olabilir iki yemek kaşıgı salcagı tavada 3dk sarımsaklarla ile kavuruyoruz.
bir miktar kekik ile yarım çay bardagı su tavaya kayup iyice karıştırıyoruz. istenilen kıvama geldiginde tavanın altını kapatıyoruz.

afiyet olsun
 

pelın_

Gece gece acıktım ya
 

SHS

Üye
Sarımsakla olmadı be..
 
Tepkiler: Tuba
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...