.::sakın janta dokunma::.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

BOZKURT

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
.::sakın janta dokunma::.






 

omayra

Üye
Anlamadım ben.. Pırlanta mı o jantlardaki?
 

DefectoR

sanırım yeni nesil e serisi güzel araç
 

padme

Üye
jantlar guzel ama turkiye yollarinda pek kullanisli degil gibi,lastiklerde yanak kalmamis neredeyse.bir kasise dustunmu ki mumkunmu bizdeki yollarda dusmemek alsana guzelim jantinda catlak .
 

Exalans

Üye
vay canaına ya yer bizim organize sanayiye benziyo
 

D3N1Z

Üye
jantlar guzel =) sevecen ama o plastik mi cam mi burdan belli degil buyuk ihtima l saglam bir camdir enteresan bir hava vermis ama otomoboli ayrodinamik bakimdan nasil etkiler bilmiyorum
 

Quattro

Üye
Camdan jant adamlar aşmış...
 

POWER

Üye
Jantları pek beğenmedim görünüş güzelde kullanışlı değil hele Türkiyede???
 
karar veremedim iyi mi olur kötümü?
ama oldukça pahalı olacağından değmez
birde kilit yok gibi
bunu değil sokağa bırakmak çarşıda otoparka bile bırakılmaz
jant dediğin parlicak arkadaşım


sağol
 

padme

Üye

bu jantlar yakiyor cok guzel alev alev... bmw zaten guzel (ne giyse yakisiyor )... dedigin gibi birde sagda solda gonul rahatligiyla birakabilsek ,hele istanbul da .benim eski arabayi bile albenisi olmamasina ragmen 3 kez soydular,birde bunu koysam,sabaha arabayi takozlar uzerinde bulurum herhalde :ıslık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...