Sakın Işyerinden Izin Istemeyin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

S1FR3K1R1C1

Üye
    Konu Sahibi
Sakın Işyerinden Izin Istemeyin
Patron: Demek bugün izin istiyorsun. Gel ne istediğine beraberce bir göz atalım: - Bir yılda 365 gün var. Bir yılda 52 hafta olduğuna ve sen her hafta sonu 2 gün izinli olduğuna göre geriye 261 gün kalıyor. Her gün 16 saati işyeri dışında geçirdiğine göre ki bu 170 gün ediyor, geriye 91 gün kalıyor. Her gün 30 dakika kahve molası yıllık 23 güne tekabül ediyor, böylece kaldı 68 gün. yine her gün 1 saat yemek molası ile geçiyor, bu da bir yıl içinde 46 gün eder. Geriye çalışacağın sadece 22 gün kalıyor. Zaten her yıl 2 gün hastalık bahanesiyle işe gelmiyorsun, kaldı 20 gün. Yılda 5 gün de resmi tatiller nedeniyle gitti. Kaldı sadece 15 gün. Her sene de 14 gün yıllık izin kullandığına göre geriye sadece 1 gün kalıyor ve eğer ben seni o 1 gün de izinli gösterirsem; İşçi: Tanrı beni cezalandırır patron!
 


crows

crows

Üye
güzel
 
hidayet

hidayet

Üye
ne hesap be

demek patrondan izin istersek zararlı biz çıkarız
 

researcher

Üye
Bu hesapta bi hata var gibi ...
 
barabelli

barabelli

Üye
supermıs yaf mukemmel
 

perfectlover

Üye
Peki bu salak patron böyle bir hesabı yapabiliyor da niye hala işyerinde insan çalıştırıyor? Ya sayı saymasını bilmediğinden yanlış hesap yapıyor ya da hiç dayak yememiş.
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
gözünü para hırsı kaplamış patron
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
Hesap kesin olarak hatalı. Öyle kahve molası 23 gün filan etmiyor. Çalışacağı gün sayısı ile 30dkyı çarpıp bunu önce 60 sonra da 24 e bölersek gün sayısını buluruz ki bu da 7,6 gün eder öyle 23 gün değil. kaldı ki ben bu hesabı sırf hesabın yanlışlığını göstermek için 365 gün üzerinden yaptım.
 
irun

irun

Üye
adam haklıysa işçilerin patronlara maaş ödemesi lazım
 
seyfofen

seyfofen

Üye
az kaldı borçlu çıkacaktı yavv
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt