'' Sakın Iphone 4 Almayın '' Uyarısı geldi !!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ibolineee

ibolineee

Üye
    Konu Sahibi
'' Sakın Iphone 4 Almayın '' Uyarısı geldi !!
Hızlı giden atın ... seyrek düşer. Apple işi bozdu :SS Iphone 4 teki hatalar işte buyrun
 


Esendağlı

Esendağlı

Üye
Teşekkürler,zaten ben sevemedim o cihazı.
 

antepli-27

Üye
zaten oyuncak gibi duruyor cihaz
Galaxy s ezer iphone 4 ü
 
SavinMe

SavinMe

Üye
Burdakiler neden Iphonu sevmiyor söyliyim mi :ehe kedi uzanamadığı ciğere mumbar dermiss :d: hiç elinize aldınız mı arkadaslar bilip bilmeden laf yapmayn koskoca Iphone ile galaxy tartışıyorsunuz yuh be :aha:
 
ibolineee

ibolineee

Üye
    Konu Sahibi
koskoca iphone galaxy tartışıosnuz diosnda :D koskoca iphone dediğin apple samsungun zaten sen neyin peşindesin :D bunları kimse konuşmuo tabi :D Ayrıca Xperia X10 almşım iphone4 mü alamicam :D :birak:
 
ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
Apple Samsung'un Öhh be bu kadar da boş kulak bilgisi olmaz ki :D Dünyanın en iyi bilgisayarlarını yapan Apple firmasına karşılık telefonda bile Dokunmatik ekranlı ürünlerine kadar sadece dizayn ile isim yapmış ama bir türlü istenen rantı sağlayamamış bir marka aynı adamın demek. Vayyy vayy vayy. Steve Jobs bunu duysa intihar ederdi. Amerikanın en büyük markası Apple'a karşılık Kore Markası Samsung yani bir amerikanvari insanın bir asya şirketine sahip olduğunu düşünüyorsun ve bu şirket iOS gibi bir işletim sistemi varken Android'i Samsung'a yüklüyor vay be :D Bazı şeyleri kafanızda tartıp öyle söyleyin her duyduğunuzu gerçek sanmayın. Ha pardon bide sen Apple samsung'un demişsin. Daha da rezillik :D
 
ibolineee

ibolineee

Üye
    Konu Sahibi
hahhaa :D:D salladm mı çok sağlam sallarm bacanak :DD biraz adrenalin olsun istedim :DD haha:D schweppesssss :D kimseden duymadm yani kendim bi anda salladm :DD

--------------- Ekleme ---------------

ama şaka maka iphone4 ten çok şikayet war daymda aynı sorunlar karşı karşıya :s bnim tlfonlada karşılaştırdm pataklıo bnmki :) bunu sallamıorm ama :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt