Sahildeki wireless'a saldiri :D

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Sahildeki wireless'a saldiri :D
Bir pazartesi sabahi sahildeki kafede herkes internete girmeye calisiyordu, herkes bir seyler indirmeye calisiyordu, ama ellerine gecen en buyuk hiz 50-60 kbps arasinda oluyordu. Bende bu ise bir cozum bulmayi umit ederek kafeye gittim bu gun ve herkesi internetten attim, benden baska kimse giremiyordu. Evet sonunda amacima ulasmistim, 560 kbps lere kadar ulasmistim, internete bir tek ben girebiliyordum, herkes bagirisiyor cocuklar agliyordu. Kimileri "abi nete giremiyorum!!!!" diye bagiriyordu, kimileri "ne bicim yer burasi isim yarida kaldi!!!" diye bagirisiyordu. Ve ben gizliden etrafi inceliyordum ve caktirmadan indirmemin tamamlanmasini bekliyordum, sonunda indirmem bitmisti ve ben caktirmadan olay yerinden uzaklasmistim. (olaylar bu gun oldu )
Ekran goruntuleri




 
Helal olsun ama hız düşükmüş yav ben evde 820 kb/s torrent, 920kb/s idm ile indiriyorum

Sahilde o kadarı bile iyi gerçi
 
Tepkiler: MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Sahilde anca bu kadar aksam daha cok eglenecem daha farkli seyler yapicam gidersem yine, olmadi yarin giderim videoya cekicem baya eglenceli seyler yapicam
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Wireless'a dos atiyorsun ozel bir script ile. Ama androidli ve rootlu bir telefonun varsa wifi kill ile de ayni seyi yapabilirsin
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Biliyorum ama eglenceli
 

Mert

Üye
Demek sendin o. Bulacam seni
 

Metin137

Üye
iyiymiş

- - - Eklendi - - -

iyiymiş
 

Ramatata

Üye
O değil cafe sahibi ne küfürler yemiştir
 
Nasıl bir işmiş ki internetle bitsin ve yarım kalsın,toplatı yapıyormuş dayı heralde cafe in bizinis
Birde 2. Resimde ki ne yada ney,o ne beh,nasıl birşey yok cümle bulamadım ama bir şezlong nasıl tabureye dönmüş anlamadım
 

Uhops

Üye
sen 560kbps yazmışsın fotoda 541kB/s var
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi

Hahaha