Sahibinden.com a Tc kimlik verdim sorun olurmu ?

  • 18 Ağustos 2014
  • 2849 Okunma
  • 13 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. merhaba arkadaşlar telefonuma kılıf almak için üye oldum sipariş verirken adres istedi Tc istedi verdim sonra kapıda ödeme yok diye vazgeçtim Tc orda kaldı adres bilgilerinde silemiyordumda başka tc de ekleyemedim :D sizce bir şey olurmu 14 yaşındayım ?
     


    Yazan: KinG CrazY
  2. olmaz bence
     
    KinG CrazY bunu beğendi.
  3. olmaz demi ama adres bilgilerinde Tc gözüküyor silemiyorum da
    ---
    kurumsal adres yaptım sütaş falan yazdım Tc numarası gitti yine kurtulduk :D
     
  4. Nolcak kardesim ya tc lerimiz artik heryerde herkes biliyo bisey olmaz merak etme . hem oyle bir siteden bunuda bekleme yani kocaman site boyle bi ise kalkisamaz
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    KinG CrazY bunu beğendi.
  5. şöyle bir şey var başka bir üye benim adres bilgilerime bakabiliyor heralde ve orada Tc yazıyor o yüzden Kruumsal adres yaptım zaten aldığım ürünü satıcı kargoya bugün verdi adam kendisi kargoya vermiş kapıda ödeme sitede yoktu zaten adamın 1200 alışverişindne aldığı puan %97 bende o yüzden güvendim

    o konuda haklısın ama ilk kez öyle yapınca tedirgin oldum birde Tc kimlik kaybolunca adamların üstüne şirket falan kuruyorlar ya dedim belki başka bir üye benim adrese bakarken Tc yi görür
     
  6. Bildigim kadariyla biri senin profiline girdigi zaman tc gozukmuyor sadece site onu guvenlik amaciyla yapmis gibi bisey galiba
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    KinG CrazY bunu beğendi.
  7. kurumsal falan yapma normal olarak neyse onu yaz.
    sorun olmaz merak etme :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    KinG CrazY bunu beğendi.
  8. Zaten kılıftan sonra birşey almam kılıfıda satıcı arkadaş kargoya verecekmiş site ile ilgili değil
    ---
    Cevaplarınız için çok çok teşekkür ederim :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  9. hayır
     
  10. Hic bisey olmaz merak etme.
     
    Samsung ile gönderdi
  11. Sorun olmaz. Henüz 14 yaşındayken böyle işlere girmen yanlış. Babana falan söyle.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    kinger1905 bunu beğendi.
  12. zaten pederde biliyo kafana göre takıl diyo kapıda ödeme yaparsın diyo
    ---
    sipariş iptal oldu :D
     
    byAndroid bunu beğendi.
  13. Bir şey olmaz. Bak Kadir Çöpdemir bile her yere veriyor TC kimlik numarasını.
     
    OttomaN TigeR ve KinG CrazY bunu beğendi.
  14. Bir şey olmayacağına dair hem fikir olduğumuza göre, artık konunun daha fazla uzamasına gerek kalmadı diye düşünüyorum. :locked2:
     
    KinG CrazY bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
18/10/2018 - 07:41