Sagopa mı ? Cezamı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

FatoŞ

Üye
Bende Bir Sagocu olaraktan SagoPa Kajmer Diyorum..
Kesinlikle Sagopa..
 
Tepkiler: OttomaN TigeR, Mazlum Somer ve minoo

SHS

Üye
bende Ceza dinledim zamanında ama sonra doğru yolu buldum
 
Tepkiler: FatoŞ
    Konu Sahibi
arkadaşın yaş 13 konuya gelirken daha küçük zannetmiştim , arkadaşım sen bayağı geriden geliyorsun ya şimdi sago dinleyen adam ceza da dinliyor sansar da ve diğerleri ; norm , hidra v.b

o 13 deil 14 ve yaşımla ne ilqisi var ?
 
Sagopanın eserlerinde hayatın gerçekleri var

Müziklerini ilk dinlediğinizde bir şey anlamayabilirsiniz ama dinleye dinleye daha çok zevk alır yeni anlamlar çıkarırsınız
Adam boşa söylememiş "Musikim şarap misali eskidikçe değeri arttı"

Sagopa ceza gibi amerikanvari tarzlarla uğraşmıyor bugünün şartlarıyla Modern bir divan şairi denilebilir yani türk edebiyatı kökeninden kopmuyor

Ceza gibi küfür etmiyor Adamı söz oyunlarıyla yeriyor

Cezanın yaptığı gibi lüzumsuz yada bir rapçinin olmaması gereken programlara katılmıyor
Örnek (Ceza Rockn Coke yada Fanta Gençlik Festivaline katılmıştı tam hatırlamıyorum)

Önemli olan kelimeleri hızlı okumak değil anlaşılır öğüt veren bir şekilde okumaktır sagonun yaptığı gibi

Sagopa bir sürü rapçiyi kuvvet mira bayrağı altında topladı bunların içinde ceza fuat gibi sanatçılar vardı bir çoğu ona kazık attı ama sagopa hiçbir zaman kimseye kazık atmadı
 

Enes

Üye
tabi ki de sago

- - - Eklendi - - -


musikim demiyor ki "suretim şarap misali" diyor ?
 
Kesinlikle ceza. Arkadaşlar sagopa eskidin süperdi ama son zamanlarda çıkardığı albümlerdeki şarkılar bildiğiniz arabesk. Bende sagopayı çok seviyorum hala çok seviyorum ama rap konusuna gelirsek rapten kaydı şuan resmen arabesk tarzı birşey yapıyor. Cezaya gelirsek. Eskiden çok küfür ediyordu (sagopada öyleydi hatta daha beterdi bilen bilir) şimdi oda düzeldi. Ayrıca yaptığı rapler çok enerjik ve flexi çok süper uyguluyor. Adam öyle bi düzeye geldiki techn9ne ile düet yaptı. Ünlü rapçilere ''ceza'' dedinizmi ''ha şu bizim kerata'' derler. Artık çok tanınıor çünkü çok süper rap yapıyor... Bu böyledir...
 
Önemli olan kelimeleri hızlı okumak değil demişsin çok doğru fakat bukadarda yavaşlatılmaz. Sagopa son şarkıalrında nerdeyse ilahi okuyor , arabesk gibi bişey yapıyor... Tamam çatır çutur makineli tüfek gibi gitsin demiyorum ama rapten kopmasın. Mesela ''ben hüsrana komşuyum , baytar'' ve aklıma gelmeyen bir çok eski şarkısı mükemmel güzel. Ama son şarkılar vasat bunu kimse inkar etmesin.
 
Yunus özyavuz yani namıdeğer sagopa kajmer. Ceza bana çok çocuk işi geliyor
 
Yunus özyavuz yani namıdeğer sagopa kajmer. Ceza bana çok çocuk işi geliyor
Nedense herkese öyle geliyor ama adam dünya çapında tanınıyor artık. Sagopada çok karamsar. Zaten kendini çok hırpalıyor. Kendi kendini yaşlandırdı. Birde cezaya bakın. Adamda bitmek tükenmeyen bir enerji var.
 

paki96

Üye
Rap in Kralı Eminem

Cezamı Eminem Mi
 

paki96

Üye
Aynen
 
Tepkiler: Amaru Shady

MasteLaa

Üye
Rapin sözlerine dikkat ederim.Sözleri en anlamlı Sagopa bence
 
rap den nefret ederim ben gerçek müzik aletleri ile yapılan ve dj ler tarafından yapılan müzikleri dinlerim sagopa diye bi isim hiç duymamıştım cezayı duydum bi ara adanalı nın müziklerini yapıyodu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...