ya oraya götreyim diyorumda tam olarak bölümü karar veremiyorum hem oraya fazla giden yok konu dışı daha iyiDediqin Gibi Yapmis Yapacaqini ..
Ama Konu Yeri 'Muzik' Olsaydi Daha Doqru Olmaz Miydi .?![]()
melankolia'dan bir balon uçtumben de sago hayranıyımavatarıma bakan anlar zaten

adam hicvin ustası , farsçayı konuşuturuyor resmenDinlememiştim SağolHer Zaman ki Gibi Sagopa Kajmer Kim Olduğunu Göstermiş
---------- Eklendi @ 15:15:13 ---------- Yazıldı @ 15:14:58 ----------
Paylaşım İçin Sağolun..
sagopa kajmer - ıstakozSago yine ne yapmış? Mobilim dehangi müziği
albüm değil tek olarak paylaştı bu şarkıyı albüm çıkarması yaz aylarını bulacağını söylüyorbu şarkının albümü nedir lütfen verirmisiniz adını?
