sadecebirisi oldu ' Kalender '

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sadecebirisi oldu ' Kalender '
Yeni rumuzum bu arkadaşlar bir haber edeyim dedim.Hayırlara vesile olsun.Kulağımıza artık bu isim üflendi.Haydi hayırlı formlar.
(Bu arada ben neden bu kadar mülayim konuştum şimdi)Neyse,
görüşmek üzere
 

haltie

Üye
hayırlısı olsun kardeşim benim nickim kadar orjinal değil
 

haltie

Üye
bir harf değişikliğ sen kötü hallere düşürebilir
 
    Konu Sahibi
Farkındayım,ne kadar kötü niyetlisin sen Halt,''Aaaa'Yanlışlıkla bir harfini eksik yazmışım ne halt yedim ben böyle şimdii Halit ya
 

tragedie

Emekli Yönetici
Hayırlısı olsun diyelim
 

haltie

Üye
dikkat etmek lazım
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Abi biz seni sadecebirisi olarak tanıdık ve buna alışmak bir hayli zor olacak
Hayırlısı artık
 

DiaBLoS

Admin
Eski nick daha güzeldi be İsa .. Nereden esti bu ..
 
hayırlı olsun ama sadece birisi daha iyi idi
 
    Konu Sahibi
Valla aldığım duyumlara göre eski nickim çok havalı kaçıyormuş,ben de sevmem öyle şeyleri.Dedim kalender olsun(gösterişsiz,sade,özentisiz,kendi halinde)demek.Hoşuma gitti bunu yaptım beğen mediniz mi ya hu
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Açıkçası hiç begenmedim
Begendim veya güzel olmuş desem yalan söylemiş olurum
Ben nickimi Metalist yapsam güzel mi olur yani
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun İsa
 

Praetor

Emekli Yönetici
Kim bu
Konuyu da yanlış yere açmış
Tanıyamadım


 
    Konu Sahibi
Kalender iyi çocuktur ya,severim keratayı
Konuyu gerekli gördüğün için eyvallah diyeyim
Ama hiç tutulmadı be..
Ta ki düne kadar ne kadar güzel nickin var diyen olmadı,değiştirdikten sonra naptın sen İsa ya dediler Şaşırdım kaldım
Neyse sağlık olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...