Saç dokulmesi içeri

    Konu Sahibi
Saç dokulmesi içeri
Oncelikle hayırlı bayramlar arkadaşlar benim 2 sorunum sahsım adına sac dokulmesi bunun için oyle seyler soyledilerki akıllara zarar lımon suyuyla yıka, sade sabunla yıka ya adam kafanı kendi idrarınla yıka dedi ya la .d burda eminim dalga geçti tabi yani arkadaşlar sizn onerinız nedır ??
Saygılar
iyi forumlar.
 

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Kardeş aslında güç çözümü yok vücuda göre değişir yöntemler başkasında olan, yöntem arne olmayabilir
 

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Kardeşim yaşın daha genç pek sorun olacağını düşünmuyorum eger ki saçın uzunsa ondan da olabilir 13-25 ergenlikten de dökülebilir veya kepek oluşabilir.dökülen saç sayısına göre bilinir ve şunu sormak istiyorum çok az çektiğinde mi dökülüyor yoksa.kendiliğinden mi
 
    Konu Sahibi
2 sıde kardesım dus aldıgmda resmen avcumun ıcı kıl doluyo onu gorunce moralım bozulyor
 

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Benim de çok döküldü ama ben çektiğim için oluyodu kardeş saçını normal bir şekilde çek yani kendi elinin kuvvetine göre 8 ila 10 tel den fazla gelirse doktora danis çünkü bir problem vardır
 
    Konu Sahibi
Doktra gitsem nereye gitmem gerek peki ? Hangi uzmana yani

- - - Eklendi - - -

Doktra gitsem nereye gitmem gerek peki ? Hangi uzmana yani
 

Haydar

Emekli Yönetici
bioxcin kullan
 
dermatolog yolu,o çözümü bulabilir şimdilik doktorun önermeden her hangi bir şampuana yönelme ters etki yaratıp daha çok dökebilirsin doktora danış ilk önce muayne ol sonrası gelir zaten
 

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Kkardeş banyodan sonra diyosun peki şampuan kullanma miktarın nedir çok kullanırsan bütün sampuanlar saç döker
 

cyborg78

Üye
Saç bikere dökülcekse dökülür, aile'de varsa kel biri , ırsi'mi derler ne derler, boşa uğraşmayın paraya yazık.
benimde dökülüyor saçlar, giden geri gelmez - çıkyo diyenler onlar teorik olarak "hayel" içindeler xd
 

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Kardeş alakasi yok ama dediğin gibi irsi ise hic boşa gitme paraya yazık
 

Bu hayatta paranın gitmediği tek alan var mı?
Arkadaşlık,aile,sevgi,sevgiliden hariç yani size yakın olan koruyup kollayanların dışında?
Bir statüde olup azda olsun sağlığınıza dikkat edicekseniz o çıkmadan olmuyor.
Tarla değil ki nadasa bırakasın sonra çıkar diyelim,günde 100 tel gibi birşeydi normal insanın saç dökülmesi
0'a vurmakta öyle aşırı birşeye yaramıyor ama sakal çıkmaaı için sarımsak sürenler var aynı mantıktan gidersek saç'a sarımsak sürmek?
 
    Konu Sahibi
dermatolog yolu,o çözümü bulabilir şimdilik doktorun önermeden her hangi bir şampuana yönelme ters etki yaratıp daha çok dökebilirsin doktora danış ilk önce muayne ol sonrası gelir zaten

anlatım kardeşim haklısın .

Kkardeş banyodan sonra diyosun peki şampuan kullanma miktarın nedir çok kullanırsan bütün sampuanlar saç döker
kardeşim sadece bir damla ne fazla ne az 2 defa yıkıyorum durulanıp cıkıyorum tabı ilk yıkamada baya cok oluyor ovcum olsun elimin ustu olsun saç oluyo ama 2 yıkamada ilkine gore daha az ama durulanıp cıktımda gene dokuluyo havluda filan ...

cnm kardeşim hersey PARA deil ailede sacı dokulen yok ayrıca .
cok doğru kardeşim bravo gonulden tebrik ediyorum seni .

- - - Eklendi - - -

dermatolog yolu,o çözümü bulabilir şimdilik doktorun önermeden her hangi bir şampuana yönelme ters etki yaratıp daha çok dökebilirsin doktora danış ilk önce muayne ol sonrası gelir zaten

anlatım kardeşim haklısın .

Kkardeş banyodan sonra diyosun peki şampuan kullanma miktarın nedir çok kullanırsan bütün sampuanlar saç döker
kardeşim sadece bir damla ne fazla ne az 2 defa yıkıyorum durulanıp cıkıyorum tabı ilk yıkamada baya cok oluyor ovcum olsun elimin ustu olsun saç oluyo ama 2 yıkamada ilkine gore daha az ama durulanıp cıktımda gene dokuluyo havluda filan ...

cnm kardeşim hersey PARA deil ailede sacı dokulen yok ayrıca .
cok doğru kardeşim bravo gonulden tebrik ediyorum seni .