problemboy3
Üye
-
Konu Sahibi
-
Kardeş aslında güç çözümü yok vücuda göre değişir yöntemler başkasında olan, yöntem arne olmayabilir
Saç bikere dökülcekse dökülür, aile'de varsa kel biri , ırsi'mi derler ne derler, boşa uğraşmayın paraya yazık.
benimde dökülüyor saçlar, giden geri gelmez - çıkyo diyenler onlar teorik olarak "hayel" içindeler xd
dermatolog yolu,o çözümü bulabilir şimdilik doktorun önermeden her hangi bir şampuana yönelme ters etki yaratıp daha çok dökebilirsin doktora danış ilk önce muayne ol sonrası gelir zaten
kardeşim sadece bir damla ne fazla ne az 2 defa yıkıyorum durulanıp cıkıyorum tabı ilk yıkamada baya cok oluyor ovcum olsun elimin ustu olsun saç oluyo ama 2 yıkamada ilkine gore daha az ama durulanıp cıktımda gene dokuluyo havluda filan ...Kkardeş banyodan sonra diyosun peki şampuan kullanma miktarın nedir çok kullanırsan bütün sampuanlar saç döker
cnm kardeşim hersey PARA deil ailede sacı dokulen yok ayrıca .Saç bikere dökülcekse dökülür, aile'de varsa kel biri , ırsi'mi derler ne derler, boşa uğraşmayın paraya yazık.
benimde dökülüyor saçlar, giden geri gelmez - çıkyo diyenler onlar teorik olarak "hayel" içindeler xd
cok doğru kardeşim bravo gonulden tebrik ediyorum seni .Bu hayatta paranın gitmediği tek alan var mı?
Arkadaşlık,aile,sevgi,sevgiliden hariç yani size yakın olan koruyup kollayanların dışında?
Bir statüde olup azda olsun sağlığınıza dikkat edicekseniz o çıkmadan olmuyor.
Tarla değil ki nadasa bırakasın sonra çıkar diyelim,günde 100 tel gibi birşeydi normal insanın saç dökülmesi
0'a vurmakta öyle aşırı birşeye yaramıyor ama sakal çıkmaaı için sarımsak sürenler var aynı mantıktan gidersek saç'a sarımsak sürmek?
dermatolog yolu,o çözümü bulabilir şimdilik doktorun önermeden her hangi bir şampuana yönelme ters etki yaratıp daha çok dökebilirsin doktora danış ilk önce muayne ol sonrası gelir zaten
kardeşim sadece bir damla ne fazla ne az 2 defa yıkıyorum durulanıp cıkıyorum tabı ilk yıkamada baya cok oluyor ovcum olsun elimin ustu olsun saç oluyo ama 2 yıkamada ilkine gore daha az ama durulanıp cıktımda gene dokuluyo havluda filan ...Kkardeş banyodan sonra diyosun peki şampuan kullanma miktarın nedir çok kullanırsan bütün sampuanlar saç döker
cnm kardeşim hersey PARA deil ailede sacı dokulen yok ayrıca .Saç bikere dökülcekse dökülür, aile'de varsa kel biri , ırsi'mi derler ne derler, boşa uğraşmayın paraya yazık.
benimde dökülüyor saçlar, giden geri gelmez - çıkyo diyenler onlar teorik olarak "hayel" içindeler xd
cok doğru kardeşim bravo gonulden tebrik ediyorum seni .Bu hayatta paranın gitmediği tek alan var mı?
Arkadaşlık,aile,sevgi,sevgiliden hariç yani size yakın olan koruyup kollayanların dışında?
Bir statüde olup azda olsun sağlığınıza dikkat edicekseniz o çıkmadan olmuyor.
Tarla değil ki nadasa bırakasın sonra çıkar diyelim,günde 100 tel gibi birşeydi normal insanın saç dökülmesi
0'a vurmakta öyle aşırı birşeye yaramıyor ama sakal çıkmaaı için sarımsak sürenler var aynı mantıktan gidersek saç'a sarımsak sürmek?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?