saat 06.21 ve ben

    Konu Sahibi
saat 06.21 ve ben
Hâlâ uyumadim
 
Tepkiler: Invoke

CABBAR

Üye
Saat 7 ve ben 4'ten beri otobüs bekliyorum şimdi bindim bu bekleyişin 1 saat 15 dakikası ayakta idi. 4 saat yoldan geldim. 1 saat uyudum.

- - - Eklendi - - -

bence ölmeliyim ben.
 
Tepkiler: codblackops2 ve Haluk.

Invoke

Üye
Saat 7 ve ben 4'ten beri otobüs bekliyorum şimdi bindim bu bekleyişin 1 saat 15 dakikası ayakta idi. 4 saat yoldan geldim. 1 saat uyudum.

- - - Eklendi - - -

bence ölmeliyim ben.

Bence epey yaşamayı hakketmişsin


- - - Eklendi - - -

Saat 10:13 ben de uyumadım genelde uyumuyorum...
 
Tepkiler: CABBAR ve codblackops2

Haluk.

Üye
Saat 7 ve ben 4'ten beri otobüs bekliyorum şimdi bindim bu bekleyişin 1 saat 15 dakikası ayakta idi. 4 saat yoldan geldim. 1 saat uyudum.

- - - Eklendi - - -

bence ölmeliyim ben.

Sırf bu yuzden yaşamalısın.
 
Tepkiler: CABBAR ve codblackops2
    Konu Sahibi
Saat 06.21 ve ben hâlâ uyumadim
 
Tepkiler: CABBAR
    Konu Sahibi
Tam 06.21
 
Tepkiler: Invoke ve CABBAR
    Konu Sahibi
Vay be bu konu 1 gunde 3.sayfaya düşmüş .gereksizler canlanıyor
 

achambo

Üye
06.45 ve ben uyumadım
 

Oğuzhan

Üye
O zaman hortlatmamda sıkıntı yok.
 
    Konu Sahibi
Tebrikler bu hort icin bizden catal bicak seti kazandiniz
 
Tepkiler: Haluk.

Oğuzhan

Üye
Hangi marka?

- - - Eklendi - - -

Hangi marka?
 
    Konu Sahibi
Kötü olmaya çalışıyorum sen
 
Tepkiler: Haluk.