S8500XPKH1 Bada 2.0.1 (Resim)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
S8500XPKH1 Bada 2.0.1 (Resim)
Bada 2.0 a geçmekte tereddüt eden arkadaşlar buyrun.
 
1,2 den guzel ve gelismis oldugu kesin fakat androidin gorselligi yaninda genede sonuk kaliyor suan bendeki beta surumu benim canimi cok sikiyor gerci iki tik yapinca kitleniyor
 
Tepkiler: cellmanbash

totx

Üye
ssleri gördükçe içim gidiyor ama kiese düşmeden yüklemem
 

szeer

Üye
yeni beta geleceğini duyurmuş samfirmware kiesi beklemeye devam. Livewalpaper ve sorunsuz flash destekli bir beta çıksa bile yüklemem Kies'ten olsun bizim olsun
 
Tepkiler: cellmanbash
bana kalsa kiesi hiç beklemem de bada 1.2 deki yüklü oyunlar bu yazılımda şu an için çalışmıyormuş bu sorun kalksın ortadan hemen yükleyeceğim çünkü görsellik bana göre süper olmuş
 
Tepkiler: cellmanbash

szeer

Üye
bana kalsa kiesi hiç beklemem de bada 1.2 deki yüklü oyunlar bu yazılımda şu an için çalışmıyormuş bu sorun kalksın ortadan hemen yükleyeceğim çünkü görsellik bana göre süper olmuş

haklısın görsellik süper bence de fakat uygulama sıkıntı bide final sürümde livewalpaper olayının geleceği söyleniyor görsellik açısından o da farklı bir tat verir.
 
video cekerken donuyor ,bazen menude kasiyor benim anlamadigim bir onceki surumde olmayan sorunlar yeni surumde geliyor bu nasil yeni surum biri aciklasin bu arada video player sahane olmus ekranda tuslar gozukmuyorken bile ekrana dokunup kontrol edebiliyorsunuz altyazinin hizini ayarlayabiliyorsunuz video cekiminde donuyor fakat macro video ozelligi gelmis oda super olmus valla ne lazimsa gelmis ama muzik tanima falan yok olsun belki bada 2.0 nin guncel surumunde gelir, bu arada resim koymakla olmuyor herkes resim koyar biraz aciklayip yeni seylerden bahsedin
 
bu fw de 1.2 uygulamaları çalışıyor arkdaşlar bilginize...
 

kmlglc

Üye
hepsi çalışmıyor en önemlisi sygic çalışmıyor.. herşeyi çok güzel falan ama şarj süresi çok düşük. hiç oynamasan bile 1 gün gidiyor. normalde 3-4 gün giderdi benimki 1.2 de ve internet bağlantılarında acayip sorunlar var. sürekli dns başarısız gibi hatalar veriyor telefonu kapatıp açmak gerekiyor. bu sorunun çözümü varmı bilmiyorum ama interneti kullanamamak büyük dezavantaj
 

caca-006

Üye
yüklediğin fotolarda en üstteki resimde rehber,sosyal ağlar,oyunlar,internet vs.gibi görseller var.üst üste durmuş olanlar.bunlar alıntı mı?yada bunları nasıl yapabilirim.böyle bir çalışma var mı?normalde yaptım ama aynı değil.bir ayarı falan mı var.teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...