taka78
Üye
aynen hele bide suikastçi ise arkadaş tam olurşaka bi yana ben özellikle durumu iyi ise dedim
en iyisini yapmıssınkonu yine 3310 a geldi demek bende daha nezaman bu 3310 gündeme gelecek diye bekliyordum
arıza okdarda büyük değildi tlf nun fiyatını tamir masrafına oranladıgında 250 tl lik tlf na 50-55 liralık tamır masrafı bence normal geldi bana ve yaptırdım
S8000 jet sorunu çözüldü ama ne alaka bende anlamadim simkart ve hafiza kartinin takildigi bölüm değiştirildi masrafi 55 tl gitti ama sorun cözüldü kamerada normale döndü benim sinir lerimde biraz yatişti yardimlariniz için tşklerimi sunar iyi forumlar dilerim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?