Uygulama S6500 Yavaşlama Sorunu Hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
S6500 Yavaşlama Sorunu Hakkında
Telefonu ilk aldığım günlerde pek sorunum yoktu. Gayet hızlı çalışıyordu. Ancak hafıza kartı aldıktan sonra giderek yavaşlamaya başladı telefon. O yüzden çoğu uygulamayı tekrar telefon hafızasına taşıdım ki bu sayede biraz biraz hızlandı. Ancak ilk günlerde rami boşalttığımda genelde 30ó'ün altına iniyordu ama uzun bir zamandır hep fule yakın duruyor ram kullanımı. Arada android booster kullanarak telefonu biraz kendine getiriyor olsam da genel olarak yavaşladı telefon. Neler önerirsiniz?
 


Emre_o6

Emre_o6

Üye
klasik olacak ama format :) Elektronik cihazlarda belli bir sure sonra mutlaka yavaslama olacaktir. Yedekle verilerini yapistir bi format duzelir mutlaka
 
-Emre

-Emre

Üye
Çok fazla uygulama yüklemiş olabilirsin. Bu da sistemi yavaşlatır
 
avast

avast

Üye
aynı cihaz bendede var :D aama rom denemekten bir turlu duzenli kullanamadıgım icin heniz yavaslama olmadı birde bende kullanılan ram bosalt deyince 120 ye falan dusuyor 250 uzerinde ram bos kalıyor eger multi tasking istiyorsan thewisp kernel gayet iyi ben daha once servisede yolladım sayac sıfırlayıp ace telefonu babamın servis farketmedi onun icin triangle awayla sayac sıfırla rootla keyfine bak :)
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Dediğim gibi, şimdilik root işlerine girmeyeceğim. Ayrıca telefonu alalı 2 ay bile olmadı, ne formatı hemen sakin. :D Ben halledeceğim bir şekilde ama birlikten kuvvet doğar gibisinden tecrübeli arkadaşlara sordum. Halledeceğim. Farklı fikirlere açığım tabii. Teşekkürler tekrardan.
 
iOSait

iOSait

Üye
Telefonu ilk aldığım günlerde pek sorunum yoktu. Gayet hızlı çalışıyordu. Ancak hafıza kartı aldıktan sonra giderek yavaşlamaya başladı telefon. O yüzden çoğu uygulamayı tekrar telefon hafızasına taşıdım ki bu sayede biraz biraz hızlandı. Ancak ilk günlerde rami boşalttığımda genelde 30ó'ün altına iniyordu ama uzun bir zamandır hep fule yakın duruyor ram kullanımı. Arada android booster kullanarak telefonu biraz kendine getiriyor olsam da genel olarak yavaşladı telefon. Neler önerirsiniz?

clean master kullanabilirsin ıvır zıvır klasörleri filan önbelleği temizliyor yahut marketten avast ile bi sd kartı taratsan fena olmaz belki virüs felan vardır oda yavaşlatıyor olabilir
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Tamam o yolları da denerim. Birkaç gereksiz şeyi kaldırdıktan sonra halen yavaştı. Ben de yine telefonu kapatıp açtım ve şimdi takır takır çalışıyor. Avast'la tarama yapıp, clean master'i kuracağım. Sonra da bir tane ram programı kurarım. Umuyorum ki bunlar yeterli gelecektir. Tekrardan teşekkürler. Her soruna bir konu açıyor gibi duruyorum ama emin olun elimden geleni yapmakla buraya konu açmak aynı anda oluyor. Böylece sağlanacak yarar da katlanarak ilerliyor.

Clean master ile sorun çözülmüştür arkadaşlar. Teşekkürler tekrardan.
 
iOSait

iOSait

Üye
Tamam o yolları da denerim. Birkaç gereksiz şeyi kaldırdıktan sonra halen yavaştı. Ben de yine telefonu kapatıp açtım ve şimdi takır takır çalışıyor. Avast'la tarama yapıp, clean master'i kuracağım. Sonra da bir tane ram programı kurarım. Umuyorum ki bunlar yeterli gelecektir. Tekrardan teşekkürler. Her soruna bir konu açıyor gibi duruyorum ama emin olun elimden geleni yapmakla buraya konu açmak aynı anda oluyor. Böylece sağlanacak yarar da katlanarak ilerliyor.

Clean master ile sorun çözülmüştür arkadaşlar. Teşekkürler tekrardan.

Dayı ram temizleme programı filan bunları kullanma zaten telefonun kendi görev yoneticisi var ram temizleme programları aksine ram yer bi clean masteri kur sadece bide antivirus tarama yap
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ben de öyle yaptım zaten. Clean master yeterli geldikten sonra başka programa ihtiyaç yok. Zaten telefonun ram temizlemewi de pek bir işe yaramıyor da clean master yeterli geldi.
 


Üst Alt