S60v5 öldü mü???

exeli258

Üye
    Konu Sahibi
S60v5 öldü mü???
Slm Arkadaşlar Öncelikle herkese selamlar

size de fark etmiş olmalısınızdır ki s60v5 forumda (oyunlar ve temalar)dahil bütün bölümlerde hic yeni paylasım yok zaten nokia oldurdu bizi en azından maxicep sayesinde telefon telefon gibiydi bence forum eskisi gibi olsun
sizlerinde fikirlerini almaktan cok memnun olurum...
 
eskisi gibi olmaz artík 600 tl ye 4 çekirdek android ler çıkmíşken kim daha v5 e bakar
 
Symbian Telefon üretimi bu yaz bitiyor ben bu aklım olsa asla s60v5 almam veya s^3 anna veya s60 veya s^3 hiçbirini almam
 

Matthe

Üye
S60v5'i bırak S^3 bile öldü Ama symbian aşkı bi başka ya, ben Nokia 701 almayı düşünüyorum Olmadı Galaxy S3 mini alıcam artık
 
ne yazıkki ben symbian arıyodum şimdi wp8 alacam
 
Ben 5800 kullanıyordum hayırlısıyla s3 mini alacağım. Bence de bitti artık 5800. Nokia kendisi bitirdi.
 

eceaydin

Üye
piyasada halen kamerasız telefonlar alıcı bulurken veya cin malı denen telefonlar alıcısı varken s60v5 değil s60v2 bile satılır.
Davulun sesi uzaktan hos gelir. Misali coğunun bundan haberi yoktur. Alınca bir sure sonra anlarlar ama is isten gecer. İlk cep telefonlar turkiyeye geldiğinde alıcılar az kazıklanmadılar mı. Daha sonra eskileri hurda fiyatına alıp yakın doğuya yeniymis gibi onlarıda bizim gibi yolmadılar mı. Kısaca alıcısı olan hicbirsey bitmez. Arz talep meselesi...
 
symbian bitti devir android devri arkadaş bile s3 almış içim gitti be bende istiyorum
 

lost68

Üye
anndroid de biter kafanızı yormayın
 
Walla öldü geberdi ama ben yeni telefon alaıyorum ya la
 

eceaydin

Üye
bu telefonları nediye olduruyorsunuz. İsinizi gormuyormu nete girmekse giriyor. Mesaj yazıyon. Oyun oynuyon 1 adım geri kalmısın cokmu. 5 yıla kalmaz android icinde oldu yazarsınız. Biraz elinizdekinin kıymetini bilin.
 

exeli258

Üye
    Konu Sahibi
bu telefonları nediye olduruyorsunuz. İsinizi gormuyormu nete girmekse giriyor. Mesaj yazıyon. Oyun oynuyon 1 adım geri kalmısın cokmu. 5 yıla kalmaz android icinde oldu yazarsınız. Biraz elinizdekinin kıymetini bilin.
haklısın ama yapcak bisi yok
 

eceaydin

Üye
olabilir değil tam olarak oldu.bende farkındayım. N97 ozellikli android teller ne kadar oderdin. 32 gb hafıza
2 kamerası olan ve 1 Kamerası 5 mp olsa
3g ozelliği
hecklendiğinde istediğin uygulamayı oyunu sabit 2-3 siteye bağımlı olmadan ozgurce engelsiz sınırsız yukleme ozelliği ve aklıma gelmeyen diğerleri
 

eceaydin

Üye
ben 150 verdim. Öldüğünün kanıtı ama işimi görüyor. Varsın güncelleme olmasın. Kasmadığı sürece beni gerisi ilgilendirmez.
 
Ewet Nokıada Kendini öLdürdü Symbian geLiştriLebLirdi ama Ynede Wazgeçemiyor inSan ..5800..