S60v5 Multitasking 55 Apps Oldu ... [Olay]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lazye

Üye
    Konu Sahibi
yok mu artıran ?
 
Dün 52 Tane açtım 8 Mb boş ram kaldı ama daha açacak program kalmadı.
 

lazye

Üye
    Konu Sahibi
52 yapıldıysa 56 flnda yapılır 60 yapcm bu aralar işim var ya bişey sorcam sen Rambo_Ft misin ?
 
Yok be hep karıştırıyorlar bende mutlu oluyorum
 

lazye

Üye
    Konu Sahibi
furkan abi biliyorumda ismini bilmem öyle sandım bi an
 
Sorun değil herkes karıştırıyor daha güzel
 

LeaD3R

Üye
ben c5le denedim 20 tane açtım açacak bişey kalmadı bi oyun açtım ne var ne yok kapandı
 

lazye

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar daha deniyen yok mu ?
 

esokmen

Üye
Ne diyelim abi helal olsun
 

lazye

Üye
    Konu Sahibi
Yok ben multitasking deneyen yok mu demek istedim ?
 

lazye

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar en yakın zamanda 60 apps deneyeceğim.Bu aralar işim var k.b
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...