S60v5 Multitasking 55 Apps Oldu ... [Olay]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
1 gb ramli android 50 tane uygulama açamazken 128mb ram ile 50 uygulama ha?helal
 
1 gb ramli android 50 tane uygulama açamazken 128mb ram ile 50 uygulama ha?helal

onlarda tam olarak multitasking yok diye biliyorum yani Şöyle birşey var mesela bi oyun açarsın o oyunu arka plana aldığın zaman tekrar girdiğinde oyun yeniden başlar ama kaldigin yerden devam edersin
 

fLuke!

Üye
bende o kadar uygulama yok
 

lazye

Üye
    Konu Sahibi
1 gb ramli android 50 tane uygulama açamazken 128mb ram ile 50 uygulama ha?helal



- - - Eklendi - - -

bende o kadar uygulama yok

Bende var

- - - Eklendi - - -



onlarda tam olarak multitasking yok diye biliyorum yani Şöyle birşey var mesela bi oyun açarsın o oyunu arka plana aldığın zaman tekrar girdiğinde oyun yeniden başlar ama kaldigin yerden devam edersin

Ya benm bildiğim 6 7 tane açılıyo. Oda mesaj,tarayıcıda kaldığın yerden devam edebiliyosun... Oyun fln açılmıyo üstüne bastığında yeniden başlıyo,ama kaldığın yerden devam edemiyosun diye biliyorum ben
 

bazı oyunlarda Öyle ama fruit ninja da mesela Öyle olmuyor.
 

lazye

Üye
    Konu Sahibi


- - - Eklendi - - -

yeni rekor geliyo ama fazla artıramadım :S

 

Atacan-

Üye
Tebrikler.
Fakat sadece uygulama kaçtane açtın ?
Sen sistem dosyalarınıda uygulama olarak nitelendirmişsin.
 




- - - Eklendi - - -



kim o 50 tane açamayan?
Bilinçsiz kullanıcıları olaya karıştırmayın
bilinçli kullanıcılar niye hiç konu açmıyor o zaman android (atıyorum)80 apps multitasking diye


- - - Eklendi - - -



onlarda tam olarak multitasking yok diye biliyorum yani Şöyle birşey var mesela bi oyun açarsın o oyunu arka plana aldığın zaman tekrar girdiğinde oyun yeniden başlar ama kaldigin yerden devam edersin

 

lazye

Üye
    Konu Sahibi
Tebrikler.
Fakat sadece uygulama kaçtane açtın ?
Sen sistem dosyalarınıda uygulama olarak nitelendirmişsin.

İyide sistem uygulamaları ram yemiyo mu yani (mesjlr,saat) 4 oyun gerisi uygulama (opera,müzik çalar) o dğl 0 kasma ona şaşırdım
 
Bugün bir kere daha denedim ve ram ne halde

 

Atacan-

Üye
İyide sistem uygulamaları ram yemiyo mu yani (mesjlr,saat) 4 oyun gerisi uygulama (opera,müzik çalar) o dğl 0 kasma ona şaşırdım

mesela mesaj yazacaksın arka plana aldın.
Mesela dosya yön. Açtın arka plana aldın ?
Bunlar program değil sistem doyaları...
Bundan bahsetmiştim.
Zaten sistem dediğin uygulama gram ram harcar.
Neyse tekrar tebrikler
 

lolaman

Üye
Beyler yeri değil ama c5-03 için güncelleme gelmiş bana sizede gelmiştir belki bu arada bende 53 tane uygulama yok rekorum 8
 

lazye

Üye
    Konu Sahibi

İyide zaten o zamanda kimse 15-20 taneden fazla uygulama açmazki senin dediğine göre bence yine s60v5'e göre oldukça iyi bi değer elde ettm

- - - Eklendi - - -

Hatırlamıyorum hepsini açtım

Ama bna yetişemedin Test ettiğin telefon 5800 mı ?
 
Bana yetişemedin demişsin de bende uygulama yok ve 0.92 ram yaptım sen yapta görelim kardeş
 

lazye

Üye
    Konu Sahibi
iyide ben senden daha fazla uyg açıyorum boşta ram 4 mb fln nrmlde sendeki ram miktarı fazla olması lazm ayrıca 54 uyg yapmyrm ypnca 2 3 uyg kapatyo arka planda... O kadar aşağı düşmüyo ram anlıcağın bende uyg var ama ram yetmiyo 60 tane yapmayı planlıyorum sende hangi tel vardı ya ...

- - - Eklendi - - -

55 oldu beyler,



- - - Eklendi - - -

@Furkan Emekli Amacım sana ktü bişey söylemek değil lütfen yanlış anlama...
 
Yok kardeşim anladım senin demek istediğini ben sadece dedim ki bende o kadar uygulama yok

- - - Eklendi - - -

Telefonum 5800.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...