belki öyle bir program yoktur ancak telefondan faydalanmak mümkün.nasıl mi?ben össye gireceğim yıl baktım ki günde en az 3 4 saat telefonla boş boş uğraşıyorum her fırsatta telefona sarılıyorum.ayrılmak isteyince olmuyor.mesaj falan filan.dedim ki kendime ben bu tiryakiliği kendime yarar bir işe cevireyım.açtım kitapları hangi konuda takılıyorum,ezber yapamıyorum,formüllerde takılıyorum belirledim.sonra onları kısa kısa anlaşılır biçimde telefona mesaj olarak kaydettim.ne zaman telefonu boşuna çıkarsam onlara bakmaya çalıştım.baya mat formülü de ezberledim hani.yani lafın kısası kendi programımı kendim yaptım sayılır.şimdi hukuk fakültesinde okuyorum.belki tek başına sınavı kazandırmadı bu iş ama faydası oluyor tecrübe ile sabit.