s60v5 ÇOK ŞIK BİR TEMA

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
s60v5 ÇOK ŞIK BİR TEMA
ÇOK ŞIK NE DENİR Kİ?





YORUMLARINIZI BEKLERİM

 
Tepkiler: bursax2, iskader, Ferzan ve 4 diğerleri
TeşekkürLeR. C5-03 e GüzeL oLdu...
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi

'Şeref'

Emekli Yönetici
olur böyle şeyler bilgilendirmek istedim iyi forumlar
 
ellerine sağlık kardeş güzel tema teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...