Consul9
Üye
s60 v3(jar) counter strike %100 çalışıyor!!!!!!!
arkadalar biliosunuz çoğu cs oyununda regis.cod istior veya tam ekran oynuamıosunuz
ama bu csde o sorunla yoktur oyunun tek kötü yanı rusça olmasıdır.
işte link:
bu programlarda süprizimolsun:
not:arkadaşlar rapide wemek istemiorum ama rapidden başka nasıl gönderilir blmiorum yardımlarınız için tşk.
bi tşk. butonuna basmakla banlanmazsınız
ama bu csde o sorunla yoktur oyunun tek kötü yanı rusça olmasıdır.
işte link:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu programlarda süprizimolsun:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
not:arkadaşlar rapide wemek istemiorum ama rapidden başka nasıl gönderilir blmiorum yardımlarınız için tşk.
bi tşk. butonuna basmakla banlanmazsınız
