s60 v3(jar) counter strike %100 çalışıyor!!!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Consul9

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
s60 v3(jar) counter strike %100 çalışıyor!!!!!!!
arkadalar biliosunuz çoğu cs oyununda regis.cod istior veya tam ekran oynuamıosunuz
ama bu csde o sorunla yoktur oyunun tek kötü yanı rusça olmasıdır.


işte link:



bu programlarda süprizimolsun:

not:arkadaşlar rapide wemek istemiorum ama rapidden başka nasıl gönderilir blmiorum yardımlarınız için tşk.

bi tşk. butonuna basmakla banlanmazsınız
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_sy07, SOLIDMEMO96, vic353 ve 4 diğerleri


CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
teşekkürler
 

smt.90

Üye
link kırık
 
Consul9

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu cs multide oynanabiliyor ana menüde 2. yazan şeye tıklıosunuz
ondan sonraki menüde biriniz 1.sine öbürünüz 2.sine tılıosunuz(bu işlemleri yaparken bluetoothu açın...)

bu arada süpriz programlarımı beğendinizmi??

link yenilenmiştir...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt