S60 v3 alanında ilk temam : winter theme :) toplanın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
S60 v3 alanında ilk temam : winter theme :) toplanın
Ekran görüntüsü ;


İndirme linki :
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Tuba ve 'Şeref'


Tuba

Tuba

Üye
Eline sağlık Spyghost denenmiştir :) Teşekkürler :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
SHS

SHS

Üye
güzel olmuş eline sağlık:)
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost

Hasan

Üye
Eline sağlık kaliteli bi tema :)
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
tempestshine

tempestshine

Üye
Yeni moda tema yapmak :d: ya da editlemek :kro2: eline sağlık.s60v3 model bir telefonum olsaydı denerdim.:)
 
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
Yeni moda tema yapmak :d: ya da editlemek :kro2: eline sağlık.s60v3 model bir telefonum olsaydı denerdim.:)
ben sıfırdan başlıyorum hazır temayı editlemek sıkıyor insanı eğer telefonun s40 ise buyur ; http://www.maxicep.com/s40-temalari/kendi-yapimim-ilk-s40-temam-test-edildi-637909.html s60 v5 ise ; http://www.maxicep.com/symbian-s60v...-sis-temam-buyrun-test-edilmistir-638468.html :d: tema üretimine son hız devam :oke:

---------- Eklendi @ 15:27:45 ---------- Yazıldı @ 15:25:15 ----------

Eline sağlık Spyghost denenmiştir :) Teşekkürler :oke:
sağolasın nur abla :ehe

güzel olmuş eline sağlık:)

Eline sağlık kaliteli bi tema :)
teşekkür ederim :alkis
 

ismail010

Üye
teşekkürler adem :)
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Super olmuş kardeşim. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt