S60 v2 ler S60 3rd ye çevrilebilir mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

notjustness

Üye
    Konu Sahibi
S60 v2 ler S60 3rd ye çevrilebilir mi?
S60 v2 kullanan telefonlar S60 3rd çevrilebilir mi? Elimdeki N70 3rd destekli bir sisteme çevirmek istiyorum. bu mümkün mü?
 


akula

akula

Üye
bildigim kadarıyla mümkün degil neden dersen telin içindeki micro çiplere ulaşısıp yeni veriler girmen gerekli yani pc deki veya pocet pc lerdeki gibi yazılımlarada ihtiyacın olur
 
keremerson

keremerson

Üye
bildigim kadarıyla mümkün degil neden dersen telin içindeki micro çiplere ulaşısıp yeni veriler girmen gerekli yani pc deki veya pocet pc lerdeki gibi yazılımlarada ihtiyacın olur
hayr bu mümkün deil ;)
 

worldcild

Üye
walla bnde istiyom ama yok sanırım ya böle bişi
 
akula

akula

Üye
aslında imkansız degil gerekli haap kablolarıyla yapılabilir ama telefonların yazılım dilinden anlamak gerekiyo bi ara hatırlarsanız 3310 lara bi üst modelllerden birinin yazımları yükleniyordu :D
 
M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
İmkansız arkadaşlar telefonun işlemcisinin özelliği ve çipi bunu mümkün kılmıyor
Kabloyla falan da olmaz, Üstelik telefonun temel özellikleri bile başka bir elektronik devre yapısına sahip
Yani bir işletim sistemi için bir işlemci ve çip yapılır ve bu çip programlanıp devre üzerindeki başka işleri yapamaz
Bunu açıklamak çok zor ama bu tam anlamıyla imkansız
Üstelik telefonun tuş takımı hoparlör titreşim kamera gibi donanımları da birbiriyle alakasız
Yani ancak bu telefonun kendine özel bir S60 işletim sistemi yapılabilir ama Nokia şu saatten sonra bununla uığraşmayacağından Kabul etmeliyiz

Yoksa ben de kardeşim için isterdim O da bana aynı soruyu sordu...

Saygılar
Mobile Hacker Orhan
 
CaVaLLieR

CaVaLLieR

Üye
secondert abimız ıyı anlatmıs.ona katılıyorum.bnde bole bısı olsun ısterdım ama :S maalsf ımkansız bencede
 
royan_367

royan_367

Üye
lsaydı iyi olurdu bende de N73 var eğer N7o 3rd yapılsaydı benimki de cep bilgisayarı yapılırdı herhlde
 

barfloy

Üye
bende isterdim ama olmuyomuş :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt