S60 Symbian^5 Barkod Okuyucu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FPlayer

FPlayer

Üye
    Konu Sahibi
S60 Symbian^5 Barkod Okuyucu
Arkadaşlar Symbian^5 için barkod okuyucu var mı?Symbian^3'te telefona gömülüydü.Forumda araştırdım fakat barkod okuyucuların hepsi ''.apk'' formatında yani android için.
___________________________________________________________________

Program bulundu;



Symbianist Arkadaşımıza teşekkürler!
 


anılbaran

anılbaran

Üye
s60v5 ofis bölümündede var ama ben ovidekini kullanıyorum yanlız kamerayı hiç kıpırdatmamak lazım otofocus tuşunada basmak lazım galiba buyur
 
FPlayer

FPlayer

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler Deneyelim bi...
 
Symbianist

Symbianist

Üye
barkod okuyucu mu istiyorsunuz? işte şunlara bir bakın bakalım. bunları sağdan soldan buldum. biraz da ben düzenledim. saçma sapan ses çıkaranlar vardı içlerinde kestim seslerini. bakalım beğenecek misiniz? 7 tane uygulama var içinde.
 
serinaga

serinaga

Üye
barkod okuyucu mu istiyorsunuz? işte şunlara bir bakın bakalım. bunları sağdan soldan buldum. biraz da ben düzenledim. saçma sapan ses çıkaranlar vardı içlerinde kestim seslerini. bakalım beğenecek misiniz? 7 tane uygulama var içinde.

KARDEŞ En iyisi hangisi sence ???
 
Symbianist

Symbianist

Üye
bee tag ve upcode iyi gibi. ama tek zip doyası zaten en iyisi bir bakıp denemek. belki siz başkasını beğenirsiniz. bir göz atın.
 
FPlayer

FPlayer

Üye
    Konu Sahibi
Bende hemen deniyorum!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt