s60 cihazlarda msn girme ;yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sondevrimvismi

sondevrimvismi

Üye
    Konu Sahibi
s60 cihazlarda msn girme ;yardım
arkadaşlar merak ediyorum belki bilen vardır diye doruyorum.msn bedava girmenin bi programı varmı s60 cihazlar için?
 


cosmo61

cosmo61

Üye
ebuddy.diye.bi.program.var.onu.indirdim.siteden.5800.yükledim.sorunsuz.calısıyor
 
Da®kness

Da®kness

Üye
ebuddy.diye.bi.program.var.onu.indirdim.siteden.5800.yükledim.sorunsuz.calısıyor

Dikkatini çekerim arkadaş bedava uygulama sormuyor, msn ye ücretsiz bir bağlantı kurabilirmiyim diye soruyor. Ebuddy i ücretsiz edinebilirsin ama bağlantı için kullandığın operatör üzerinden ücretlendirilirsin.

--------------- Ekleme ---------------

Bu arada klavyenin space tuşu bozuk sanırım. :D
 
asedme

asedme

Üye
darkness1981 dün msne girme konusunda yardımların için cok teşekkür ederim artık girebiliyorum
 
cosmo61

cosmo61

Üye
aynen.ölee.sinirle.kırdım.o.tusu.vede.wlandan.bedava.girebiliyorum.wlanlı.cep.telefonlarınızdan.girebilirsiniz:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt