Telefon Tavsiyesi s6 mi Z3 mü?

Polymath

Üye
    Konu Sahibi
s6 mi Z3 mü?
Selam arkadaşlar. Agabeyime telefon alacağız. İki telefon arasinda kaldik. Aslinda iPhone nu pahali buluyoruz hafizasindan dolayi. 16gb yetmeyecegi için onu eledik. Lg g4 ude şarjı icin eledik..

Bu telefonlarin ikiside bence güzel. S6 agir basiyor ama z3 unde bildigim kadariyla bataryasi iyi gidiyor..

S6 ve Z3kullananlardan batarya hakkinda bilgi almak istiyorum. S6 bir bucuk gün sarji gidiyor mu? Yani ekran süreleri paylasirsak sevinirim hatta..
 
S6 1.5 gün gitmesi için fazla kurcalamamak lazım. 3 saat ekran süresi ile 1 gün çıkartabilir.
 

Polymath

Üye
    Konu Sahibi
3 saat cok az bir süre.. Büyük paralar verip bataryasinin az gitmesine karşı birisi olarak diyorum.. Huawei g7 ile 3gde gunde minimum 5 saat ekran suresi aliyorum.. Okadar beklemiyorum ama en azindan 4 4 bucuk saat ekran suresi vermeli
 
3 saat cok az bir süre.. Büyük paralar verip bataryasinin az gitmesine karşı birisi olarak diyorum.. Huawei g7 ile 3gde gunde minimum 5 saat ekran suresi aliyorum.. Okadar beklemiyorum ama en azindan 4 4 bucuk saat ekran suresi vermeli
Hem 1 gün kullanacaksın yani ortalama 16 saat, hemde 5 saat ekran süresi alacaksın iyiymiş.
Gerçi kullandığın uygulamalara göre değişiyor birde sensörlere göre adimsayar filanda şarj yiyor sanırım.

Şu anda 11 saat olmuş 4 saat ekran süresi ve %33 şarjım var idareli kullansam 5 - 6 saat daha gider
 

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
abi samsungun leğen kapağina para verme z3 un herozelligi s6 dan daha iyi
 

Hasand.

Üye
z3 al ben kulanıyorum hem şarj süresi ve performans konusunda daha iyi
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Polymath

Üye
    Konu Sahibi
Z3 mu kullaniyorsun? G7 yi sirf bataryasi icin değişmiyorum acikcasi. Telefon elimden düşmüyor. Ayrıca en cok şarj yiyen Clash ve boombeach oyunlarını oynadığim halde 5 saatin altina düşmedim bataryanin uzun gitmesinin ne güzel olduğunu yaşayan bilir.

Z3 konusunu inceledimde herhalde Z3 aldiracagim. Ama s6 ninda tasarimina hayraniz acikcasi
 
abi samsungun leğen kapağina para verme z3 un herozelligi s6 dan daha iyi
Mantıklı parayı çöpe atmayın samsung insanları kandırıp paralarını alıyor.
Bana leğen kapağı lazımdı aldım z3 e göre leğene tam oturdu. Bu konuda daha iyi olduğu kesin.
 
S6 kullanıyorum bahsettiğin oyunlar hakkında bilgim yok ama o oyunları saatlerce oynacaksam zaten evde olurum yani şarjın ne kadar gideceği önemli olmaz
Günlük kullanımdan bahsediyorum yani dışarıda kullanım ; internet, sms, arama gibi faaliyetler ile şarj karşılaştırılması yapılır. Oyun oynayarak şarj durumu ölçülemez çünkü her cihazda farklı durumlar oluşabilir ve oyundan oyuna şarj durumu değişir.
 
Samsung galaxy s6

Ful oyun oynadım
 

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
Aynen oyle abi
 

Polymath

Üye
    Konu Sahibi
Tabiki değişir ama oyunlari soyleyerek bir ölçü veriyorum. Abim oyn oynayamayacak ama en azindan face twitter whatsup kullanimininda iyi gitsin sarji
 
z3 kullanmama rağmen s6 öneririm kardeşim.
 

asgz

Üye
Z3 kendini kanıtlamış durumda, s6 dan daha uzun süredir piyasada, s6 nın uzun dönem kullanım durumu henüz net değil bu yüzden z3 mantıklı seçenek
 
Tepkiler: abandonware