Polymath
Üye
-
Konu Sahibi
-
Hem 1 gün kullanacaksın yani ortalama 16 saat, hemde 5 saat ekran süresi alacaksın iyiymiş.3 saat cok az bir süre.. Büyük paralar verip bataryasinin az gitmesine karşı birisi olarak diyorum.. Huawei g7 ile 3gde gunde minimum 5 saat ekran suresi aliyorum.. Okadar beklemiyorum ama en azindan 4 4 bucuk saat ekran suresi vermeli
S6 dan bahsediyor. Malzeme kalitesi gayet iyo s6 ninabi samsungun leğen kapağina para verme z3 un herozelligi s6 dan daha iyi
S6 dan bahsediyor. Malzeme kalitesi gayet iyo s6 ninabi samsungun leğen kapağina para verme z3 un herozelligi s6 dan daha iyi
Z3 mu kullaniyorsun? G7 yi sirf bataryasi icin değişmiyorum acikcasi. Telefon elimden düşmüyor. Ayrıca en cok şarj yiyen Clash ve boombeach oyunlarını oynadığim halde 5 saatin altina düşmedimHem 1 gün kullanacaksın yani ortalama 16 saat, hemde 5 saat ekran süresi alacaksın iyiymiş.
Gerçi kullandığın uygulamalara göre değişiyor birde sensörlere göre adimsayar filanda şarj yiyor sanırım.
Şu anda 11 saat olmuş 4 saat ekran süresi ve %33 şarjım var idareli kullansam 5 - 6 saat daha gider
Mantıklı parayı çöpe atmayın samsung insanları kandırıp paralarını alıyor.abi samsungun leğen kapağina para verme z3 un herozelligi s6 dan daha iyi
S6 kullanıyorum bahsettiğin oyunlar hakkında bilgim yok ama o oyunları saatlerce oynacaksam zaten evde olurum yani şarjın ne kadar gideceği önemli olmazZ3 mu kullaniyorsun? G7 yi sirf bataryasi icin değişmiyorum acikcasi. Telefon elimden düşmüyor. Ayrıca en cok şarj yiyen Clash ve boombeach oyunlarını oynadığim halde 5 saatin altina düşmedimbataryanin uzun gitmesinin ne güzel olduğunu yaşayan bilir.
Z3 konusunu inceledimde herhalde Z3 aldiracagim. Ama s6 ninda tasarimina hayraniz acikcasi
Aynen oyle abiS6 kullanıyorum bahsettiğin oyunlar hakkında bilgim yok ama o oyunları saatlerce oynacaksam zaten evde olurum yani şarjın ne kadar gideceği önemli olmaz
Günlük kullanımdan bahsediyorum yani dışarıda kullanım ; internet, sms, arama gibi faaliyetler ile şarj karşılaştırılması yapılır. Oyun oynayarak şarj durumu ölçülemez çünkü her cihazda farklı durumlar oluşabilir ve oyundan oyuna şarj durumu değişir.
Tabiki değişir ama oyunlari soyleyerek bir ölçü veriyorum. Abim oyn oynayamayacak ama en azindan face twitter whatsup kullanimininda iyi gitsin sarjiS6 kullanıyorum bahsettiğin oyunlar hakkında bilgim yok ama o oyunları saatlerce oynacaksam zaten evde olurum yani şarjın ne kadar gideceği önemli olmaz
Günlük kullanımdan bahsediyorum yani dışarıda kullanım ; internet, sms, arama gibi faaliyetler ile şarj karşılaştırılması yapılır. Oyun oynayarak şarj durumu ölçülemez çünkü her cihazda farklı durumlar oluşabilir ve oyundan oyuna şarj durumu değişir.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?