Telefon Tavsiyesi S6 Edge mi iPhone 6S mi ?

VeAykut

Üye
    Konu Sahibi
S6 Edge mi iPhone 6S mi ?
Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık bir haftadır araştırıyorum fakat hala karar veremedim. Her iki telefonu kıyaslayan bir video bir haberede ulaşamadım. Ilk çıktığından beri iPhone kullancısıyım. Yakın zamanda başıma gelen talihsiz bir olaydan telefonum arızalandı ve GM 4G androidone kullanmaktayım. Android'e alıştım ve hoşuma gitti. Sizce S6 Edge mi almalıyım iPhone 6S mi? Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Teşekkürler.
 
Edge gösterişli bir cihaz ama kıvrımları tutuş açısından benim hoşuma gitmedi, ben s6 kullanıyorum pişman olmazsınız alırsanız bu kadarını söyliyebirim.
 

yeumyang

Moderator
Güncelleme sağlamlık için iphone 6s şıklık tasarım için edge
 

VeAykut

Üye
    Konu Sahibi
Edge gösterişli bir cihaz ama kıvrımları tutuş açısından benim hoşuma gitmedi, ben s6 kullanıyorum pişman olmazsınız alırsanız bu kadarını söyliyebirim.
Uzun kullanimdan sonra donmalar oluyor mu peki? Ram sorunu oldugu belirtiliyor ve yeni touchwizde eskisi gibi donmalar takilmalar yapiyor mu?
 

VeAykut

Üye
    Konu Sahibi
Güncelleme sağlamlık için iphone 6s şıklık tasarım için edge
Telefon cok sik ama aldiktan sonra hosuma gitmezse satmaya kalktigimda cok zarar edicem. O yuzden korkum var baya. Aldiktan sonra kullanirim tabi ama hala tereddut ediyorum
 

yeumyang

Moderator
Telefon cok sik ama aldiktan sonra hosuma gitmezse satmaya kalktigimda cok zarar edicem. O yuzden korkum var baya. Aldiktan sonra kullanirim tabi ama hala tereddut ediyorum
İphone 6s ikinci el fiyatları fazla değer kaybetmez ama edge değer kaybeder burada önemli olan işletim sistemi aslında sizin için ios mu android mi daha fazla işinizi görür
 

VeAykut

Üye
    Konu Sahibi
İphone 6s ikinci el fiyatları fazla değer kaybetmez ama edge değer kaybeder burada önemli olan işletim sistemi aslında sizin için ios mu android mi daha fazla işinizi görür
Androidde bir cok sey yapabiliyoruz bu olay cok hosuma gitti. Ama iOS hep ayni farkli bisey yok. Kamera bakimindan herseyden baktigimda edge agir basiyor ama ya bekledigim gibi olmazsa dusuncesi var.
 
Uzun kullanimdan sonra donmalar oluyor mu peki? Ram sorunu oldugu belirtiliyor ve yeni touchwizde eskisi gibi donmalar takilmalar yapiyor mu?

Ram sorunu yok, donma kasılma sıfır...
Uzun kullanımdada sorun yok.
touchwiz sıfır sıkıntı ve tema desteği var bütün arayüz değişiyor.
 

MaxipmaN

Üye
6s alabiliyorsam diğerlerini elime alıp incelemeyi bile düşünmem
6s alabiliyorsam diğerlerini elime alıp incelemeyi bile düşünmem
 

Emre

Üye
S6 edge alın bence.
 
6s almalısın... Ama android istiyorsan LG ve Sony tavsiyemdir...