szqn55
Üye
s6 edge 1 yıllık cam değişimi
1 yıllık s6 edge kullanıcısıyım 6 ay önce şans eseri ekranı catlattım zamanla çatlak daha da büyüdü 600 700 lira vermemek için n11den sadece cam aldım sonra tanıdığım bir servisle beraber camını değiştirmeye çalıştık camı 150tlye değiştirdik fakat sokerken çok sıkıntılar çektik usta da bir ilke imza attı
çünkü ilk defa s6 edge cam değişimi yaptı daha dogrusu semt te kimse böyle birşey yapmamıştı yalnız bilmediğimiz için bükürülür ekranın üstünde şeffaf bir jelatin var onu yanlışlıkla alt tarafı kestik cam acemice sokuldu ama başarıyla değiştirebildik eksilerim alt tuşlar çalışmıyor, ekran kağıt gibi yıprandı birde garanti dışı kaldı artık ne yapabilirim bilmiyorum
çünkü ilk defa s6 edge cam değişimi yaptı daha dogrusu semt te kimse böyle birşey yapmamıştı yalnız bilmediğimiz için bükürülür ekranın üstünde şeffaf bir jelatin var onu yanlışlıkla alt tarafı kestik cam acemice sokuldu ama başarıyla değiştirebildik eksilerim alt tuşlar çalışmıyor, ekran kağıt gibi yıprandı birde garanti dışı kaldı artık ne yapabilirim bilmiyorum

