archillus
Üye
s5620 monte jtkh2 ojtj1 firmware
arkadaşlar telefonumu kapanma ve mesaj atarken donma sorunu vardı onun için servise gönderdim sonuç gene hüsran mesaj gönderirken gönderiliyor yazısı zaman zaman takılı kalıyor ve ondan sonra arma fln yapacağım zaman arama tuşuna basınca telefon kapanıyor sonuç olarak yeni servisten geldi hala sorun devam ediyor ama cihaz versiyonu güncellenmiş ve şu anda jtkh2 ojtj1 yüklenmiş telefonuma ne yapmamız gerekiyor sizce?

