S5 turkiye marsmallow guncellemesi

Sponsorlu Bağlantılar

kariizma47

kariizma47

Üye
    Konu Sahibi
S5 turkiye marsmallow guncellemesi
S5 turkiye g900fq marsmallow guncellemesi bugun itibariyle samm mobilede oto yoluyla guncelleme yayinlanmis bilginize ayarlar menusunden hakkinda yazilim guncelleme diye kontrol edebilirsiniz
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu, Fikotr74 ve firostr


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Daha Önceden Gelmemişmiydi
 
kariizma47

kariizma47

Üye
    Konu Sahibi
Gelmişti ama sadece avrupa ülkelerine türkiye ye de bugün geldi ve guncelleme yaptım cihaz gayet hoş olmuş ben begendim
 
Rancho

Rancho

Üye
Theme store eklenmiş mi ?
Ekran görüntülerini ekler misiniz ?
 

cesur5534

Üye
Evet bende şimdi baktım gelmiş yarın yukleyebilecegim. İnternet az yarın wifi den guncelleyecegim
 
kariizma47

kariizma47

Üye
    Konu Sahibi
Theme storé yok kullandığım kadariyla uygulamalarda ikonlar haricinde degisen bir şey yok gibi geldi performansi çok iyi olmuş sadece Mobile olduğum için ekran görüntüsü ekleyemedim pc ye geçince eklemeye calisirum
 
furyzer0

furyzer0

Üye
Samsung şaşırtmaya devam ediyor

Sent from mTalk using lumia950
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen üye 2362831
EsaSOgLaNN

EsaSOgLaNN

Üye
Note 4 turkcell rom gelen varmı 6.0 konusu bu değil biliyorum ama sormak istedim
 

cesur5534

Üye
Super olmuş cihaz uçuyor bide uygulama izinleri falan gözle görülür hızlanma ekran geçişleri çok süper Teşekkürler samsung.
 

taciacar

Üye
Merhaba arkadaşlar Galaxy S5 Yazılım güncellemesi yapıyorum en yeni sürüm yüklü diyor marsmallow güncellemesi gelmiyor neden hala lolipop var
 
kariizma47

kariizma47

Üye
    Konu Sahibi
Marsmallow gelmiyorsa odin kullanmasini biliyorsan sammobile sitesinden indirip kurabilirsin ben Odin kullanmasini bilmiyorum bana direk ota yoluyla gelmisti
 

opelt

Üye
Arkadaşlar marshmallow güncellemesinden sonra benim telefonda bazı sıkıntılar var. Dokunmatik ekran eskisi gibi hassas değil. Gelen aramayı cevaplamak için sağa kaydırıyorum ama tel açılmıyor. Ekranı yandaki güç düğmesinden kapatıp açıyorum düzeliyor. Yada rehberi aşağıya yukarıya kaydırırken yada face gibi twit gibi ekranı aşağı yukarı kaydırıken bazen takılmalar oluyor.. Sizde de bu problemler varmı? Ne yapmam gerekir fikriniz var mı?
 
kariizma47

kariizma47

Üye
    Konu Sahibi
Bence wipe leri yapin oyle kullanin ben her yazilim guncelledigimde oyle yapiyorum cunku bazen eski ile yeni yazilimlar cakisma ihtimali var diye dusunuyorum wipe yaparken verilerin silinecegini unutmayin yedeginizi alin
 
  • Beğen
Tepkiler: opelt ve teknolojibaronu
civcivim76

civcivim76

Üye
Thema seceneğide olsaydi harika olacakti..

byZaduLmEAD
 

egzantrik1453

Üye
Kies 3 den güncelliyorum. Bakalım nasıl olacak. Telefondan yapamayanlar pc nize kies3 kurun.
şimdilik bir sorun yok. Gayet iyi. e-devlet çok süratli açıldı. Belki ilgisi yok. Ama ne zaman girsem bekleme yapıyordu.
 

opelt

Üye
Arkadaşlar marshmallow güncellemesinden sonra benim telefonda bazı sıkıntılar var. Dokunmatik ekran eskisi gibi hassas değil. Gelen aramayı cevaplamak için sağa kaydırıyorum ama tel açılmıyor. Ekranı yandaki güç düğmesinden kapatıp açıyorum düzeliyor. Yada rehberi aşağıya yukarıya kaydırırken yada face gibi twit gibi ekranı aşağı yukarı kaydırıken bazen takılmalar oluyor.. Sizde de bu problemler varmı? Ne yapmam gerekir fikriniz var mı?

Arkadaşlar sorunum çözüldü galiba. Telefon güncellemesi ve aldığım yeni kılıf hemen hemen aynı zamana denk gelmişti o nedenle sorunu güncellemeden zannetmiştim. Meğer Sorun kullandığım telefon kılıfından dolayıymış. Markalı kaliteli bir kılıf kullanıyordum. Kenarlardan ekrana baskı yapıyormuş. 2 günden beri kılıfı değiştirdim kapaklı kılıf taktım ve şuan SORUN YOK...
 
kariizma47

kariizma47

Üye
    Konu Sahibi
Sorunu cozdugune sevindim hadi gozun aydin
 


Üst Alt