S4'ü Olanlar Yardım S4 Çok Isınıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
S4'ü Olanlar Yardım S4 Çok Isınıyor
Arkadaşlar, arkadaşımda galaxy s4 var ve telefonun çok ısındığını söylüyor, oynadığı oyunda bir real racing 3 değil. Fruit ninjada yarım saat sonra acaip ısındığını söylüyor, tüm s4ler mi böyle? Yoksa o telefon mu sorunlu? S4ü olanlar bu durum hakkında yorum yazarsa sevinirim.
 


Anil-D

Anil-D

Üye
bende boyle sorun yok bugun 2 saat real racing 3 oynadım ısınma olmadı
 

Krofessional

bence o sorunludur yanı s4 kuzenimde var saatlerce asphalt falan bisey olmuyor servise verebilir ama samsung servisi yani ...
 
s.ileli

s.ileli

Üye
On tane s4 gecti elimden evet isinma sorunu i9500lerde var exynos 5000 islemcilerde bu sorun mevcut i9505ler snapdragon isinma daha az oluyor. Ancak suda var bende s3 var s4 le benim telde asphalt7 actik on dakika oynadik ve ikisinin sicaklik degerini olctuk 46-47 derece ikisi ama s4 daha belli ediyor sicakligi sanirim metal kasadan s3 ne kadar isiniuorsa s4 te ayni isiniyor bu arada 51. Dereceyigordum birsey olmafi
 

Krofessional

metal kasa
 
ANIL

ANIL

Admin
Yazılıma göre değişkenlik gösteriyor. Isındığı zaman kamera bölgesinde ısıyı hissediyorsunuz.
 
scorpion11

scorpion11

Üye
ısınmayan telefon yok ki.10dk Nfs oynadığımda elim yanıyor.
 
.caner.

.caner.

Üye
Şarj da iken fecide normalde sorun yok :hmmm
 

bayon

Üye
nokia isi engelleyici pad takiyo bataryanin arkasına belki sizin serviste müdahale edecek birşeyler yapabilir
 
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
On tane s4 gecti elimden evet isinma sorunu i9500lerde var exynos 5000 islemcilerde bu sorun mevcut i9505ler snapdragon isinma daha az oluyor. Ancak suda var bende s3 var s4 le benim telde asphalt7 actik on dakika oynadik ve ikisinin sicaklik degerini olctuk 46-47 derece ikisi ama s4 daha belli ediyor sicakligi sanirim metal kasadan s3 ne kadar isiniuorsa s4 te ayni isiniyor bu arada 51. Dereceyigordum birsey olmafi


Metal mi kasa? Galaxy S4?


- - - Eklendi - - -


ısınmayan telefon yok ki.10dk Nfs oynadığımda elim yanıyor.

Hepsi ısınırda aşırı ısındığı söylüyor, benim Xperia Rayde ısınıyor ama öyle abartılacak bir şey yok yani.


- - - Eklendi - - -

Yorumlarınız için teşekkürler, arkadaşlar. Söyleyim de ısıyı ölçsün en iyisi, ona göre dursun ya da servise göndersin.
 

Benzer Konular



Üst Alt