askımm
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ben 4 tane telefon koydum ve hiçbir şey olmadı.Ben koymam
babam zaten koydurmaz ne buyuk zevkleriniz var oyleBen 4 tane telefon koydum ve hiçbir şey olmadı.
Androiddeki brick hariç her derde devadır.babam zaten koydurmaz ne buyuk zevkleriniz var oyle
Nasıl bir tepki olmas lazım?abi koydun anladık da bnde koydum suan hic tepki yok:S
kardeşim şarzı hiç almıyosa soket bozulmuş olabilir bendede aynı sıkıntı vardı arada alıp arada almıyodu şarzı veya şarz aletini değiştir bşk bi tane dene düzelmezse servisine gönder , kocakarı ilacı gibi formüller önermeyin bence arkadaşlar
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?