ben konuyu ya sp mi s4 minimi diye açtım ama ilk mesajımda başka telefonda önerebilirsiniz yazdım. Her türlü öneriye açığım. Arkadaşlar tartışırken kurallara uyalım birbirimize hakaret etmeden konuşalım
işte onla uğraşmak istemiyoom biri sp nin ön kamerasıyla fotoğraf çekip koyabilirmiii babam diyoki 1000 tlnin üstüne 1 tl bile ekleyemezsin. 1000 tl üstü telefon kabul etmiyo bide kendi paramla alıyorum onada karışıyo
Kardeşim o zaman bence babanla konuş çünkü SP veya s4 mini alsan. Onlar seni donanım olarak en fazla 2 sene götürür benden söylemesi. Babanada böyle söyle 200 lira daha koy Nexus 5 al seni 3-4 yıl götürür hem donanım olarak hemde yazılım bakımından. Sonuçta google un telefonu güncellemeyi kesmez. G2 içinde geçerli bunlar. Birde ileriyi düşün yani Android 4.5 veya 5 çıkıcak hemde fark yaratacağı söyleniyor. Tabi bunlar söylenti ama fark yaratması lazım ios a yetişmek için. S4 mini veya SP alırsan Custom rom işine girmen lazım. Çünkü 4.4 sonra güncelleme vermez firmalar. Tavsiye lerimi verdim. Gerisi sana kalmış