Tavsiye s4 mini & xperia sp

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sp de ön kamera nasıl vga yazmış eğer ön kamera şopla falan iyi çekiyosa sp alıcam. Araştırma yaptım s4 miniden daha iyi
 
Discovery elite 2Gb ram i bulunani alsana fiyati 999 tl. Sp ve s4 mini cift cekirdek bence yetersiz oyunlar icin al bir tane discovery elite keyfine bak.hem kamera muthis 16 mp. Eger discovery elite almazsan sp yi bosver s4 mini al.sp daha eski bi cihaz s4 miniye gore.suan 4.3 kullaniyor ama 4.4 gelir mi bilmem. S4 miniye kesin gelicek 4.4 birde samsung alsan rom konusundada hic sıkıntı cekmezsin atarsin bir cyanogenmod 1.5 gb ramin hizina yetisemezsin .sonucta saf android . bu yuzden sp alma bence.ama ben olsam gider discoveru elite alirdim kat ve kat daha ustun ikisindende
 
    Konu Sahibi
elite çok büyük benim için.sp yede 4.4 kesin gelicek
 
    Konu Sahibi
discovery fiyatına göre en iyi telefon spnin ön kamerasını merak ettim vga demiş ben ön kamerayı çok kullanırım. Sp nin ön kamerasıyla fotoğraf çekip koyacak birisi varmı ?
 
Vga ise cok kotu ceker ya selfie cekinilmez onla
 
    Konu Sahibi
işte beni düşündüren orası
 

Invoke

Üye
arka kamera ile çekersin.
 
    Konu Sahibi
ekran biraz daha büyük olduğu için ve ekran kartında sp daha iyi olduğu için sp yi alıcam gibi ama ön kamera çok önemli benim içinelimde nokia 603 var ters çevirip çekiyorum sonra şopluyorum. Selfie gibi olmuyoo
 

Invoke

Üye
elit layt al. ön kamera bu kadar önemliyse
 
    Konu Sahibi
lite versiyonu yokki hiçbiryerde
 

Invoke

Üye
o zaman özünü çekmekten vazgeç.
 
Telpa yla konuş bulursun Lite modelini gerçekten süper bir telefon SP VE s4 mini ye fark atar
 
    Konu Sahibi
s4 mini kaldı o zaman modern combat 4. Gta san andreas. Asphalt 8. Fifa 2014 gibi oyunlarda kasma yaparmı s4 mini ?
 

0MG90

Üye
S4 minininki iyi sayılır ben denedim ama ön kamera bu sonuçta ne kadar iyi olmasını bekliyorsunuz ki?
 
Kascagini sanmıyorum ama bir süre sonra çok yüklendiğinde telefon kasmaya başlayabilir.
 
    Konu Sahibi
s4 mini iyi olduğunu biliyorum ön kamerası 1.9
ama sp 0.3 bide onu internetten sosyal bir ağdan gönderirsek az biraz da orsa kalitesi düşer.
 
S4 minide de ısınma sorunu var diyor lar
 
    Konu Sahibi
S4 minininki iyi sayılır ben denedim ama ön kamera bu sonuçta ne kadar iyi olmasını bekliyorsunuz ki?

s4 mini iyi olduğunu biliyorum ön kamerası 1.9
ama sp 0.3 bide onu internetten sosyal bir ağdan
gönderirsek az biraz da orsa kalitesi düşer.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...