S4 Mini Alim Mi

    Konu Sahibi
S4 Mini Alim Mi
S4 miniye baktim guzel ozellikleri varmis fiyati da iyi alsam mi diye dusunuyorum sizin oneriniz ne
Bu arada telle sadece oyun oynicam bide alo demesi yeter
 
Arkadaşım kullanıyor sordum memnunum dedi
 
    Konu Sahibi
Nexsus cok cabuk isiniyormus bi de hafiza artirilmiyo
 

fk555897

Üye
S4 mini güzel de bence Sony Xperia SP al.
 

Invoke

Üye
Nexsus cok cabuk isiniyormus bi de hafiza artirilmiyo

Çabuk mu ısnıyormuş? Her cihaz ısınır, bildiğim kadarıyla aşırı bir sorunu yok, ayrıca performansı kat kat daha iyidir, güncelleme desteği de aynı şekilde; ama evet hafıza sorun olabilir.
Xperia SP'ye de bakın derim.
 

MrExpert

Üye
Alma fiyatını haketmiyor bence zaten 1-2 ay içersinde fiyatı 900lere kadar düşecektir.
 
Tepkiler: muhammettvurucu
Bende alacağım ama kendim alacağım halde sana önermiyorum. Çünkü oyun oynayacağım diyorsun. Optimize sorunu var basit oyunlarda bile lag oluyor saniyelik ama çok dert edecek kadar değil. Bana kalırsa nexus 4 senin için daha iyi çünkü oyun oynacağım diyorsun. Onun oyun performansı daha iyi.